دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر و ویندوز Grids for Instagram 8.5.8 PC Win/Mac/Portable

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر و ویندوز Grids for Instagram

 

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر و ویندوز

| نرم افزار اینستاگرام برای ویندوز Desktop PC / مک Grids for Instagram |

 

اینستاگرام برای کامپیوتر و ویندوز Grids for Instagram 8.5.8 PC Win/Mac/Portable نام یک نسخه زیبا و دوست‌داشتنی از نرم افزار رسمی اینستاگرام است که با نصب کردن آن بر روی رایانه می‌توانید از تمامی امکانات نسخه رسمی این اپلیکیشن در کامپیوتر دسکتاپ یا لپ تاپ ویندوز یا مک خود نیز بهره‌مند شوید. همانطور که می‌دانید، اینستاگرام یک سرویس به اشتراک‌گذاری عکس و فیلم است که با دارا بودن امکاناتی جذاب و کاربرپسند توانسته میلیاردها کاربر مختلف در سراسر دنیا را به خود جذب کند. این شبکه اجتماعی به‌اشتراک‌گذاری تصویر، امکانی را در اختیار کاربران خود می‌گذارد تا افراد بتوانند لحظات خاطره‌انگیز زندگی خود را با انتشار عکس یا فیلم با دیگر دوستان یا اعضای خانواده به اشتراک بگذارند. وجود ده‌ها افکت زیبا و جذاب نیز در کنار امکانات این نرم افزار سبب شده که افراد بتوانند خلاقیت خود را در ساخت و انتشار اینگونه محتوا دوچندان کرده و از تجربه کار با این سرویس جذاب و دوست‌داشتنی نهایت لذت را ببرند. نکته‌ای که از همان روزهای نخست بسیاری از کاربران متوجه آن شدند، این بود که با وجود تخت وب بودن این نرم افزار، کارکرد نسخه وب با اپلیکیشن تفاوت داشت. به عنوان مثال، همین حالا هم در نسخه وب (باز کردن Instagram.com) در مرورگر اینترنتی، فاقد امکاناتی است که در اپلیکیشن اصلی شاهد آن‌ها هستید.

بنابراین در صورتی که تا به امروز برای بهره‌مندی از سرویس دایرکت مسیج اینستاگرام از شبیه‌ساز اندروید در ویندوز استفاده می‌کرده و یا اینکه خود را با این محدودیت وقف داده بودید، ما برایتان یک راهکار جدید را سراغ داریم که می‌تواند به تمامی این محدودیت‌ها خاتمه دهد. نرم افزار قدرتمند گریدز، یک سرویس رسمی بر پایه کلاینت اینستاگرام است که با عرضه رسمی در فروشگاه مک اپ استور توانسته میلیون‌ها مخاطب سیستم‌عامل مک در سراسر دنیا را به خود جذب کند. این اپلیکیشن زیبا و کاربردی شما را قادر می‌سازد تا بتوانی دبدون نیاز به موبایل یا تبلت، به طور مستقیم اینستاگرام خود را در ویندوز یا مک لاگین و از کلیه امکانات جذاب آن بهره‌مند شوید. امکاناتی که در نسخه وب اینستاگرام از آن حذف شده، تماما در گریدز اینستاگرام قابل استفاده بوده و شما به آسانی می‌توانید در زمان کار با رایانه هم به طور مستقیم با حساب کاربری خود در این شبکه اجتماعی فعالیت داشته باشید. هم اکنون می توانید نسخه جدید نرم افزار اینستاگرام برای کامپیوتر و ویندوز Grids for Instagram را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

همه چیز در اینستاگرام با معرفی یک پلتفرم ساده به اشتراک‌گذاری عکس شروع شد. اما خیلی زود این اپ توانست نسل تازه‌ای از زندگی روزمره را به همه ما نشان دهد. همه افراد به طور ذاتی دارای استعداد و خلاقیت هستند. اینستاگرام به شما این امکان را می‌أهد که بتوانید هنر و یا مهارت ذاتی خود را با مخاطبین به اشتراک بگذارید؛ شاید که با توجه دیگر افراد بتوانید خصوصیات مهمی را در خود کشف کنید که تا به امروز نسبت به آن‌ها توجه چندانی نداشته‌اید! شاید شما یک اشپز ماهر هستید؛ یا اینکه در طراحی چهره و کشیدن نقاشی افراد مهارت دارید و یا اینکه در زمینه صنایع دستی کسب و کار کوچکی را شروع کرده‌اید؛ اینستاگرام برای شما هم یک بستر مناسب با پتانسیل موفقیت بالا را در نظر دارد! بسیاری تصور می‌کنند که این شبکه اجتماعی، صرفا با هدف سرگرمی و به‌اشتراک‌گذاری عکس و فیلم طراحی شده است. اما چیزی که امروز در اینستاگرام با آن طرف هستیم، یک بستر فوق‌العاده برای شکوفایی هنر و استعداد ذاتی افراد است. امکان ایجاد صفحه تجاری از سوی اینستاگرام، قابلیت دیگری است که شما با استفاده از آن می‌توانید برای فعالیت خود یک برند خاص را به مخاطب معرفی و به نمایش نمونه کارها بپردازید.

بنابراین در زمان‌هایی که به هر دلیلی شما به گوشی موبایل خود دسترسی نداشته باشید، امکانات اینستاگرام شما بسیار محدود خواهد بود. عدم دسترسی به دایرکت مسیج‌ها یکی از اولین این محدودیت‌هاست که با وجود گذشت چند سال از معرفی آن تاکنون، هنوز هم چنین قابلیتی در نسخه وب در دسترس نیست و شما تنها در صورتی می‌توانید با مخاطبان خود به گفتگو بپردازید که در حال کار با اینستاگرام در اپلیکیشن اندروید/iOS آن باشید. بدیهی است که امکان دارد این امکان هم به مانند قابلیت استوری (Story) که تا چند ماه گذشته در نسخه وب وجود نداشت، به زودی به این نسخه نیز اضافه شود. ولی به هر ترتیب یک سیستم رایانه‌ای ویندوز یا مک، قطعا امکانات گسترده و کامل‌تری را باید به نسبت یک گوشی موبایل از نظر سازگاری با انواع سرویس‌ها و محصولات نرم افزاری داشته باشد. بنابراین در صورتی که شما هم دوست‌دار شبکه اجتماعی اینستاگرام هستید و دوست‌ دارید که علاوه بر گوشی موبایل، در رایانه هم به کلیه امکانات آن دسترسی داشته باشید، ما برایتان یک اپلیکیشن رسمی در این زمینه را سراغ داریم که می‌تواند کلیه محدودیت‌ها را از بین ببرد و یک کلاینت رسمی بر پایه امکانات این اپلیکیشن را در ویندوز و مک برای شما به ارمغان آورد.

 

 

ویژگی های نرم افزار Grids for Instagram :

– امکان مشاهده استوری افراد فالو شده

– امکان ارسال و دریافت دایرکت مسیج

– امکان به‌اشتراک‌گذاری عکس و فیلم با مخاطبان

– قابلیت استفاده از هشتگ، موقعیت مکانی و … به مانند اپ رسمی

– دارا بودن رابط گرافیکی بسیار زیبا و کاربرپسند

– فراهم‌سازی تجربه کاربری فوق‌العاده برای دوست‌داران این شبکه اجتماعی

– سرعت و امنیت بسیار زیاد

– امکان لاگین با چند حساب کاربری مختلف

– امکان مشاهده افراد تگ شده بر روی تصاویر

– امکان لایک، کامنت، فالو و آنفالو کردن افراد و پست‌ها

– امکان ارسال اعلان در صورت گرفتن فالوور جدید، لایک شدن عکس‌ها توسط دیگران و …

 

 

سوالات متداول:

چگونه اینستاگرام را روی ویندوز نصب کنیم؟

کافی است وارد سایت یاس دانلود شوید و نرم افزار اینستاگرام را برای ویندوز دانلود و نصب کنید. سپس طبق راهنمای ذکر شده نرم افزار رو کرک بفرمایید.

آیا اینستاگرام کامپیوتر بر روی ویندوزهای 7/8/10 قابل نصب می باشد؟

بله اینستاگرام ویندوز بر روی همه ویندوزها قابل نصب می باشد.

آیا امکانات اینستاگرام ویندوز همانند نسخه موبایل هستش؟

بله، اینستاگرام ویندوز تقریبا تمام امکانات نسخه موبایلی رو دارا می باشد.

آیا دانلود از سایت یاس دانلود با تعرفه نیمه بها محسوب می شود؟

بله، تمامی سرورهای سایت یاس دانلود داخل ایران هستند و در سایت تعرفه ترجیحی ثبت شدند و تمامی دانلودها از سایت یاس دانلود با هزینه نیمه بها محسوب خواهند شد.

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار اینستاگرام کامپیوتر :

 

Grids.cover  300x188 - دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر و ویندوز Grids for Instagram 8.5.8 PC Win/Mac/Portable

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– نرم افزار رو نصب کنید و اجرا نکنید.

– برای کرک کردن نرم افزار، فایل موجود در فولدر Crack رو کپی و جایگزین فایل اصلی در محل نصب نرم افزار کنید.

– سپس فایل REG رو اجرا و OK کنید.

مشخصات
  • فرمت : EXE + DMG
  • حجم : 51/67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR