دانلود Rasputin 3.28 – نرم افزار حفظ ارتباط اینترنتی طی بازه‌های زمانی مختلف

دانلود Rasputin 3.28 - نرم افزار حفظ ارتباط اینترنتی طی بازه‌های زمانی مختلف

 

دانلود Rasputin

| نرم افزار حفظ ارتباط اینترنتی طی بازه‌های زمانی مختلف |

 

Rasputin 3.28 نام یک نرم افزار ساده و کاربردی در زمینه حفظ ارتباط اینترنتی و جلوگیری از قطع شدن آن در بازه‌های زمانی مختلف است. بسیاری از شرکت‌های ارائه خدمات اینترنتی (ISP)، زمانی که برای مدتی طولانی با شبکه ارتباط نداشته باشید به طور موقت این ارتباط را قطع می‌کنند. این موضوع سبب می‌شود که تعداد بیشتری از کانکشن‌ها برای ارتباط دیگر مشتریان فراهم گردد و در واقع به همین دلیل است که هزینه اینترنت شبانه و حتی سرعت آن نیز در برخی موارد بهتر از حالت عادی است. به عنوان مثال، ممکن است این مورد برای شما زمانی رخ دهد که به مدتی طولانی در حال مطالعه یک صفحه وب باشید و در واقع ارتباط یا کانکشن اینترنتی شما قطع شده باشد.

در این مطلب از سایت یاس دانلود نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز برای رفع این مشکل در نظر گرفته‌ایم که طی بازه‌های زمانی مختلف، یک درخواست سمت وب را ارسال می‌کند تا بدین ترتیب از بسته شدن کانکشن اینترنتی شما از سمت آی‌اس‌پی جلوگیری به عمل آورده شود. این برنامه قادر است یک فعالیت تحت شبکه را در سیستم شما شبیه‌سازی کند تا بتوانید هر چند ثانیه یک بار این ارتباط را برقرار کنید تا نشست فعلی اینترنت شما از سمت آی‌اس‌پی مسدود نشود.هم اکنون می توانید نرم افزار Rasputin را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Rasputin :

– ارسال سیگنال طی بازه‌های زمانی مختلف برای جلوگیری از قطع شدن کانکشن اینترنت

– سادگی در استفاده با تعیین تنها بازه زمانی دلخواه

– عملکرد ساده در پس‌زمینه ویندوز و عدم نیاز به تنظیمات سخت و دشوار

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Rasputin.cover1  300x268 - دانلود Rasputin 3.28 - نرم افزار حفظ ارتباط اینترنتی طی بازه‌های زمانی مختلف

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 2.46 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR