دانلود بازی Gotcha برای PC

دانلود بازی Gotcha برای PC

 

دانلود بازی Gotcha برای کامپیوتر

| بازی فرار از دست بزرگسالان |

| نسخه DARKZER0 |

 

Gotcha بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2020 توسط KIDOM ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، یک تجربه جذاب و سرگرم‌کننده است که می‌توانید آن را به همراه دوستان خود و به صورت چند نفره تجربه کنید. شما و دوستان، در نقش گروهی از کودکان بازیگوش ایفای نقش می‌کنید که باید از دست بزرگسالان منطقه فرار کننئ. آن‌ها سعی دارند تا شما را بگیرند و وظیفه شما این است که با کارگذاری تله و مانع، از موفق شدن آن‌ها در این مسیر جلوگیری کنید!

شهری که شما در آن ایفای نقش می‌کنید، کوئینستان (Queenstown) نام دارد. بسیاری از ساکنین این منطقه از غذای فرآوری شده ملکه خورده و اکنون به مانند دیوانگان رفتار می‌کنند! از آنجا که مواد غذایی شیمیایی برای سلامتی افراد مضر است، تنها بچه‌ها هستند که می‌توانند شهر را نجات دهند. بازیکنان باید با کارگذاری تله و مانع از رسیدن بزرگسالان شهر به خودشان جلوگیری کنند و در ادامه با کشیدن نقشه‌هایی هوشمندانه، کارخانه فرآوری این غذا را از بین ببرند. هرکدام از مراحل این بازی، چالش جدیدی را برای شما و دیگر کودکان حاضر در تیم به ارمغان می آورد. فرار از تعقیب توسط سگ‌ها، دوری از معلم مدرسه، حرکت در بین تله‌ها و دویدن با سرعت بالا از جمله جنبه‌های مختلف و ماجراجویانه این بازی هستند که امیدواریم از تجربه آن‌ها لذت ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Gotcha را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Gotcha 1 300x169 - دانلود بازی Gotcha برای PC Gotcha 2 300x169 - دانلود بازی Gotcha برای PC

 

Gotcha 3 300x169 - دانلود بازی Gotcha برای PC Gotcha 4 300x169 - دانلود بازی Gotcha برای PC

 

تریلر بازی Gotcha :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: WINDOWS 7/8/10
Processor: Dual Core 2.4Ghz
Memory: 2 MB RAM
Graphics: GeForce 8800 GT / AMD HD 6850 / Intel HD Graphics 4400 or above
DirectX: Version 11
Storage: 650 MB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
Additional Notes: Gamepads Recommended

سیستم پیشنهادی :

OS: WINDOWS 7/8/10
Processor: Intel i5-650 / AMD A10-5800K
Memory: 4 MB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 650 / Radeon HD 7510
DirectX: Version 11
Storage: 650 MB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card
Additional Notes: Gamepads Recommended

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 260 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR