دانلود بازی Hillside Drive – Hill Climb 0.8.2_55 – چالش تپه‌نوردی با خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Hillside Drive - Hill Climb 0.6.5 - چالش تپه‌نوردی با خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Hillside Drive – Hill Climb برای اندروید

| چالش تپه‌نوردی با خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Hillside Drive – Hill Climb 0.8.2_55 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Dreamy Dingo است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز و گرامی آماده کرده‌ایم، عنوانی جذاب و سرگرم‌کننده برای علاقه‌مندان به تجربه چالش اتومبیل‌رانی است. در این بازی، فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید ضمن انتخاب اتومبیل دلخواه خود، انواع تپه‌ها را در هم نوردیده و مسیرهایی پر از پستی و بلندی را پشت سر بگذارید. برخلاف شمار بسیاری از بازی‌های این سبک، قرار نیست که این بار رانندگی برای مشا ساده و مثل آب خوردن باشد! این بار، چالشی سخت و دشوار پیش روی شماست که باید برای گذر از آن، مسیری سخت و دشوار را پشت سر بگذارید.

همانطور که از اسم بازی پیداست، چالش رانندگی شما با خودرو، در مسیرهایی کوهستانی و پر از پستی و بلندی خواهد بود. در واقع شما با انتخاب اتومبیل دلخواه خود و شروع بازی، بایست از مسیرهایی کوهستانی و سنگی عبور کنید. رانندگی در این شرایط، نیازمند مهارت بسیار بالایی است که بتوان کنترل حرکت خودرو را به دست گرفت و از خطرات احتمالی دوری کرد. در این بازی ده‌ها مرحله جذاب و سرگرم‌کننده در پیش روی شماست که می‌توانید در آن مهارت واقعی خود را برای رانندگی در تپه و کوهستان به نمایش بگذارید. هم اکنون می توانید بازی Hillside Drive – Hill Climb را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Hillside Drive – Hill Climb :

– دارا بودن مسیرهایی زیبا و چشم‌نواز برای تجربه لذت رانندگی در کوهستان

– دارا بودن ده‌ها ماموریت مختلف

– امکان باز کردن انواع مختلف خودروها

– امکان ارتقای اتومبیل‌ها

– گرافیک بسیار عالی و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Hillside Drive – Hill Climb 1 150x75 - دانلود بازی Hillside Drive - Hill Climb 0.8.2_55 - چالش تپه‌نوردی با خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت Hillside Drive – Hill Climb 2 150x75 - دانلود بازی Hillside Drive - Hill Climb 0.8.2_55 - چالش تپه‌نوردی با خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت Hillside Drive – Hill Climb 3 150x75 - دانلود بازی Hillside Drive - Hill Climb 0.8.2_55 - چالش تپه‌نوردی با خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت Hillside Drive – Hill Climb 4 150x75 - دانلود بازی Hillside Drive - Hill Climb 0.8.2_55 - چالش تپه‌نوردی با خودرو برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR