دانلود بازی SnowRunner Public Energy – رانندگی آفرود در مسیرهای یخی برای کامپیوتر

دانلود بازی SnowRunner برای PC

 

دانلود بازی SnowRunner برای کامپیوتر

| بازی رانندگی آفرود در مسیرهای یخی برای کامپیوتر |

| نسخه RUNE |

 

بروزرسانی در تاریخ 1402/11/15: نسخه کم‌حجم SnowRunner: Premium Edition – v28 (Season 12 Update) + 34 DLCs + Chill Nature Beats Soundtrack به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

SnowRunner Public Energy بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی می باشد که در سال 2020 توسط Focus Home Interactive ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. خودتان را برای تجربه یکی از تازه‌ترین عناوین عرضه شده در سبک آفرود آماده کنید! بسیاری از دوست‌داران رانندگی اتومبیل، علاقه دارند تا حداقل برای یک بار هم که شده تجربه آفرود را داشته باشند. رانندگی آفرود، اتومبیل‌های خاصی می‌طلبد که با استفاده از آن بتوانید در مسیرهای صعب‌العبور به آسنای حرکت کرده و از تجربه رانندگی در مسیرهای خاکی، تپه، دشت و … لذت ببرید. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، یک تجربه بی‌نظیر از رانندگی آفرود را برای شما به ارمغان می‌آورد که در موقعیت‌های متنوع طبیعت واقعی در سراسر دنیا به تصویر کشیده می‌شود.

سازندگان این بازی نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته‌اند تا نتیجه کار تا حد ممکن به واقعیت نزدیک بوده و تجربه‌ای واقع‌گرایانه را برای شما به ارمغان آورد. شبیه‌سازی محیط‌های طبیعی، امکان رانندگی در جاده‌های خاکی، برفی و … با استفاده از 40 وسیله نقلیه مخصوص از مهم‌ترین چشم‌اندازهایی است که در این بازی با آن سر و کار دارید. وظیفه شما این است که مهارت رانندگی آفرود را به بهترین شکل ممکن در این بازی از خود به نمایش گذاشته و از موانع مختلف موجود در مسیر عبور کنید. دریاچه‌های یخ زده، مسیرهای گلی و … از جمله چالش‌های شما در هنگام رانندگی است که باید با مهارت خود آنان را پشت سر بگذارید. از دیگر خصوصیات مهم این بازی می‌توان به امکان گزینش وسیله نقلیه آفرود دلخواه خود با امکانات شخصی‌سازی بسیار گسترده در آن اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی SnowRunner را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

SnowRunner 1 300x169 - دانلود بازی SnowRunner Public Energy - رانندگی آفرود در مسیرهای یخی برای کامپیوتر SnowRunner 2 300x169 - دانلود بازی SnowRunner Public Energy - رانندگی آفرود در مسیرهای یخی برای کامپیوتر

 

SnowRunner 4 300x169 - دانلود بازی SnowRunner Public Energy - رانندگی آفرود در مسیرهای یخی برای کامپیوتر SnowRunner 3 300x169 - دانلود بازی SnowRunner Public Energy - رانندگی آفرود در مسیرهای یخی برای کامپیوتر

 

تریلر بازی SnowRunner :

 

 



مهرگان آی‌تی


FitGirl Repack Features:

Based on SnowRunner.Public.Energy-RUNE ISO release: rune-snowrunner.public.energy.iso (39,899,070,464 bytes)
Bonus Chill Nature Beats Soundtrack (774 MB) added, thanks to NoeRIη
Game version is v28 (Season 12 Update); 34 DLCs are included and activated
100% Lossless & MD5 Perfect: all files are identical to originals after installation
NOTHING ripped, NOTHING re-encoded
Selective Download feature: you may skip downloading and installing of bonus OST
Significantly smaller archive size (compressed from cumulative 37.9 to 25.6/26.3 GB)
Installation takes 13-55 minutes (depending on your system)
After-install integrity check so you could make sure that everything installed properly
HDD space after installation: up to 50.3 GB
Language can be changed in game settings
Repack uses XTool library by Razor12911
At least 2 GB of free RAM (inc. virtual) required for installing this repack

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10 (64-bit
Processor: Intel i3-4130 3.4 GHz / AMD Ryzen 3 2200U 3.4 GHz
Memory: 8 GB
Graphics: 2 GB, GeForce GTX 660 / Radeon R9 270
Direct X: Version 11
Storage: 20 GB

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– محتوای فولدر کرک Crack را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 27.6 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR