دانلود بازی ITTA برای PC

دانلود بازی ITTA برای PC

 

دانلود بازی ITTA برای کامپیوتر

| بازی ماجراجویی ایتا |

| نسخه GOG |

 

ITTA بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ماجرایی می باشد که در سال 2020 توسط Armor Games Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما علاقه‌مندان به سبک ماجرایی سراغ داریم، تجربه‌ای سرگرم‌کننده را برای شما به ارمغان می‌آورد که در دنیای اطراف‌تان، شمار بسیاری از دشمنان، هیولاها و … حضور دارند. داستان بازی، حول محور شخصیتی با نام ایتا (Itta) به تصویر کشیده می‌شود. او زمانی که از خواب بیدار شد، اجساد خانواده خود را در اطراف دید و در کنار ترس ناشی از این رویداد، به دنبال عاملین این اتفاق رفت.

تنها راهنمای ایتا در مسیر بازی، یک روح مرموز است که در شکل و شمایل گربه خانوادگی درآمده و او را در مسیر بازی یاری می‌کند. شما در این بازی به عنوان ایتا ایفای نقش می‌کنید. در مسیر ماجراجویی خود، به جستجوی موجوداتی قدرتمند خواهید رفت که در محیط اطراف شما پنهان شده و آماده وارد کردن ضربه به شما هستند. البته شما نیز در رویارویی با آن‌ها دست تنها نیستید؛ زیرا که می‌توانید اسلحه‌های مختلف را در گوشه و کنار محیط اطراف پیدا کرده و سبک مبارزه خود را تغییر دهید تا بتوانید با سهولت بیشتری در برابر هیولاها بایستید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی ITTA را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

ITTA 1 300x169 - دانلود بازی ITTA برای PC ITTA 2 300x169 - دانلود بازی ITTA برای PC

 

ITTA 3 300x169 - دانلود بازی ITTA برای PC ITTA 4 300x169 - دانلود بازی ITTA برای PC

 

تریلر بازی ITTA :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or newer
Processor: Intel Core 2 Duo or AMD Equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 9600 GT / Radeon HD 5770
Storage: 300 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or higher
Processor: Intel Core2 Quad or AMD equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce GT 430 or Radeon HD 6850
Storage: 300 MB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 185 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR