دانلود Universal ADB Drivers 1.0.4 – نصب آسان درایورهای اندروید بر روی ویندوز

دانلود Universal ADB Drivers 1.0.4 - نصب آسان درایورهای اندروید بر روی ویندوز

 

دانلود Universal ADB Drivers

| نصب آسان درایورهای اندروید بر روی ویندوز |

 

Universal ADB Drivers 1.0.4 نام یک مجموعه شناخته شده و قوی برای نصب درایورهای اندروید بر روی ویندوز است. همانطور که می‌دانید، هر سخت افزاری که در ویندوز قابلیت استفاده دارد، پیش‌تر درایور نرم افزاری آن بر روی سیستم نصب شده و به واسطه این درایور است که می‌توان از امکانات آن سخت افزار بهره‌مند شد. به طور کلی، انواع مختلف سخت افزارها در سیستم درایور خاص خود را دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به درایور کارت صدا، کارت گرافیک و … اشاره کرد. دستگاه‌های اندروید هم به منظور ارتباط با ویندوز نیازمند درایور مخصوصی هستند که بتوان به واسطه آن‌ها با انواع گوشی و تبلت‌ها ارتباط برقرار کرد.

نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، قادر است درایور تمامی دستگاه‌های اندروید را بر روی سیستم نصب کند تا دیگر نیازی نباشد برای نصب این درایورها مختص هر مدل گوشی موبایل به دنبال یک مجموعه جداگانه باشید. این مجموعه درایور که در بین دولوپرها بیشتر شناخته شده، در واقع همان ADB موجود در اس‌دی‌کی (SDK) اندروید است که هم‌اینک به صورت جداگانه و با حجمی اندک در اختیار شما قرار گرفته تا با نصب آن بتوانید به آسانی با انواع مختلف گوشی و تبلت‌های اندروید ارتباط برقرار کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Universal ADB Drivers را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Universal ADB Drivers :

– سرعت بالا در نصب درایورها

– پشتیبانی از تمامی دیوایس‌های اندروید

– نصب و راه‌اندازی سریع و آسان

– سازگار با تمامی نسخه‌های سیستم‌عامل ویندوز

 

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 16.7 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR