دانلود SOFiSTiK SOFiCAD 2020-4 Build 850 x64 – نرم افزار طراحی سازه ساختمانی

دانلود SOFiSTiK SOFiCAD 2020-4 Build 850 x64 - نرم افزار طراحی سازه ساختمانی

 

دانلود SOFiSTiK SOFiCAD

| نرم افزار طراحی سازه ساختمانی |

 

SOFiSTiK SOFiCAD 2020-4 Build 850 x64 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه طراحی سازه‌های ساختمانی خاص است که مهندسین با استفاده از آن می‌توانند به انواع ایده‌های خود جامه عمل بپوشانند. طراحی و ترسیم نقشه‌ها، تعیین موقعیت و طرح کلی ایده مورد نظر از جمله امکاناتی است که به کمک این برنامه در اختیارتان قرار خواهد گرفت. به کمک این نرم افزار و امکاناتی که در آن گنانده شده، شما می‌توانید سازه ساختمانی مورد نظر خود از قبیل ساختمان‌ها، مجتمع‌های تجاری، تونل، پل و … را با استفاده از انواع نمادها و تجهیزات مورد استفاده در زمینه عمران و ساختمان‌سازی طراحی کرده و محاسباتی دقیق را در رابطه با ابعاد مختلف پروژه انجام دهید.

این روزها قدرت و امکانات محصولات تخصصی در حوزه نرم افزار بر هیچ فردی پوشیده نیست. طی چند سال اخیر، کمپانی اتودسک (Autodesk) با معرفی محصولاتی کم‌نظیر موفق شده بازار نرم افزارهای مربتط با نقشه‌کشی، مدل‌سازی و … را در زمینه‌های مختلف صنعت و مهندسی به خود اختصاص دهد. در این بین، شمار بسیاری از نرم افزارها نیز وجود دارند که قادرند تا حدی مشابه نیاز شما را در این زمینه برطرف کنند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم نیز از دسته همین ابزارها است که ضمن یکپارچگی کامل با نرم افزار محبوب اتوکد (Autocad)، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید طرح‌هایی انعطاف‌پذیر را با امکان استفاده از مدل‌های نیمه آماده اتوکد حاضر کنید و با استفاده از امکانات مربوط به تجزیه و تحلیل آن، محاسبات مربوط به طرح و مدل خود را با دقت بالایی به انجام برسانید. هم اکنون می توانید نرم افزار SOFiSTiK SOFiCAD را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار SOFiSTiK SOFiCAD :

– امکان طراحی و ترسیم نقشه‌ها با جزویات بسیار بالا

– امکان آماده‌سازی طرح اولیه سازه و کارگذاری میله‌های فلزی و دیگر اجزای مورد استفاده

– سازگاری کامل با خروجی نرم افزار اتوکد

– امکانات گسترده در زمینه تجزیه و تحلیل داده‌ها با محسابات دقیق

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

SOFiSTiK SOFiCAD.cover1  300x215 - دانلود SOFiSTiK SOFiCAD 2020-4 Build 850 x64 - نرم افزار طراحی سازه ساختمانی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 542 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR