دانلود بازی REAL Fast Car Racing: Asphalt Road & Crazy Track 1.0 – چالش اتومبیل‌رانی سریع برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی REAL Fast Car Racing: Asphalt Road & Crazy Track 1.0 - چالش اتومبیل‌رانی سریع برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی REAL Fast Car Racing: Asphalt Road & Crazy Track برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی سریع برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

REAL Fast Car Racing: Asphalt Road & Crazy Track 1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Games2win.com است. اگر شما نیز مدت‌ها به دنبال یک عنوان جدید در سبک اتومبیل‌رانی و رقابت با رانندگان مطرح در دنیا بوده‌اید، هم‌اکنون این مژده را می‌دهیم که انتظارها به پایان رسیده و نسخه نهایی بازی شبیه‌ساز اتومبیل‌رانی عرضه گردیده است. این بازی، رقابتی جذاب و مهیج را در دنیای اتومبیل‌رانی برای شما به تصویر می‌کشد که حال و هوایی شبیه به رقابت رالی را برای شما تداعی می‌کند. مسابقات شما در این بازی از چالش در سطح شهر آغاز شده و شما را به محیط‌هایی زیبا و واقع‌گرایانه در گوشه و کنار دنیا می‌برد.

برای پیروزی در طی رقابت‌ها، از هیچ تلاشی دریغ نکنید! حتی می‌توانید با خشونت بسیار وارد رقابتی ناجوانمردانه شده و حریفان را از مسیر مسابقه کنار بزنید و به عنوان یکه‌تاز مسابقه به خط پایان برسید. مسابقات این بازی با دارا بودن شمار بسیاری از اتومبیل‌ها برای انتخاب کردن، امکان بازی در سبک‌های مختلف، امکان ارتقای خودروها و … جذابیت خاصی را برای پلیرها به ارمغان آورده که تجربه آن را به همه شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. هم اکنون می توانید بازی REAL Fast Car Racing: Asphalt Road & Crazy Track را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی REAL Fast Car Racing: Asphalt Road & Crazy Track :

– امکان رانندگی در سطوح مختلف آسفالت، جاده خاکی و …

– فیزیک واقع‌گرایانه حرکت و کنترل اتومبیل‌ها

– گرافیک و صداپردازی بسیار عالی و جذاب

– امکان ارتقای مشخصه‌های ظاهری و فنی خودروها

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

REAL Fast Car Racing1 150x94 - دانلود بازی  REAL Fast Car Racing: Asphalt Road & Crazy Track 1.0 - چالش اتومبیل‌رانی سریع برای اندروید + نسخه بی نهایت REAL Fast Car Racing2 150x94 - دانلود بازی  REAL Fast Car Racing: Asphalt Road & Crazy Track 1.0 - چالش اتومبیل‌رانی سریع برای اندروید + نسخه بی نهایت REAL Fast Car Racing3 150x94 - دانلود بازی  REAL Fast Car Racing: Asphalt Road & Crazy Track 1.0 - چالش اتومبیل‌رانی سریع برای اندروید + نسخه بی نهایت REAL Fast Car Racing4 150x94 - دانلود بازی  REAL Fast Car Racing: Asphalt Road & Crazy Track 1.0 - چالش اتومبیل‌رانی سریع برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 77 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR