دانلود بازی Race.io 392 – اتومبیل‌رانی چالشی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Race.io 392 - اتومبیل‌رانی چالشی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Race.io برای اندروید

| بازی اتومبیل‌رانی چالشی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Race.io 392 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی Vive است. در صورتی که شما هم از علاقه‌مندان به سری بازی‌های چالشیی هستید، بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب برای شما عزیزان در نظر داریم می‌تواند تا مدت‌ها شما را با خود سرگرم کند. این بازی، یک چالش اتومبیل‌رانی در سبک وسیاق کاملا جدید را برای شما به ارمغان می‌آورد که با استفاده از آن می‌توانید با اتومبیل انتخابی خود در سطح شهر با دیگر بازیکنان وارد رقابت شوید.

این بازی در سبک و سیاق اتومبیل‌رانی در شهر نئونی است که در آن مسیر حرکتی شما تنها یک خط پر پیچ و خم با رنگ نئون است. به منظور عبور از چالش‌ها، شما باید با استفاده از اتومبیل خود مسیرهای پیش روی خود را پیمایش کنید و در هر لحظه واکنش مناسبی را از خود به نمایش بگذارید. این بازی اندرویدی، یک تجربه جدید و خلاقانه را برای شما دوست‌داران سبک اتومبیل‌رانی به ارمغان می‌آورد که در آن می‌توانید با گزینش یکی اتومبیل دلخواه، شروع به رانندگی در سطح شهر کرده و با دیگر بازیکنان سراسر دنیا بر سر این چالش به رقابت بپردازید. هم اکنون می توانید بازی Race.io را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Race.io :

– امکان رقابت با بازیکنان در سراسر دنیا

– امکان نمایش پرش‌هایی زیبا و دیدنی

– امکان نمایش مهارت پرش و سرعت در مسیرهای نئونی

– گرافیک بسیار عالی و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Race.io 1 84x150 - دانلود بازی Race.io 392 - اتومبیل‌رانی چالشی برای اندروید + نسخه بی نهایت Race.io 2 84x150 - دانلود بازی Race.io 392 - اتومبیل‌رانی چالشی برای اندروید + نسخه بی نهایت Race.io 3 84x150 - دانلود بازی Race.io 392 - اتومبیل‌رانی چالشی برای اندروید + نسخه بی نهایت Race.io 4 84x150 - دانلود بازی Race.io 392 - اتومبیل‌رانی چالشی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 55 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR