دانلود Git for Windows 2.35.1 – نرم افزار گیت؛ سیستم کنترل ورژن قدرتمند پروژه‌های توسعه نرم افزار

دانلود Git 2.26.1 - نرم افزار گیت؛ سیستم کنترل ورژن قدرتمند پروژه‌های توسعه نرم افزار

 

دانلود Git for Windows

| نرم افزار گیت؛ سیستم کنترل ورژن قدرتمند پروژه‌های توسعه نرم افزار |

 

Git for Windows 2.35.1 x86/x64 نام یک محصول نرم افزاری قدرتمند و شناخته شده در زمینه کنترل ورژن در پروژه‌های نرم افزاری است. گیت یک ابزار قدرتمند است که بسیاری از توسعه‌دهندگان حرفه‌ای، امورات مختلف پروژه خود را با آن پیش می‌برند. با داشتن دانش مناسب، شما می‌توانید به طرز ماهرانه‌ای از تمامی امکانات و مزایای این ابزار فوق‌پیشرفته بهره ببرید. گیت یک نوع سیستم کنترل ورن (VCS) است که با آن می‌توانید تغییرات اعمال شده در فایل‌ها را با سرعت و دقت بیشتری کنترل کنید. مثلا زمانی که یک پروژه در پروژه گیت ویرایش می‌شود، گیت می‌تواند دقیقا به شما بگوید که کدام قسمت از کد تغییر کرده و یا اینکه تغییر مذکور دقیقا توسط کدام‌یک از افراد انجام گرفته است.

سوالی که بسیاری از توسعه‌دهندگان از خود می‌پرسند این است که چرا باید از یک نرم افزار مدیریت و کنترل ورژن استفاده کرد؟ پاسخ این است که حتی اگر کل پروژه یک توسعه‌دهنده داشته باشد و آن هم شخص شما باشید، باز هم کنترل ورژن گیت به شما این قابلیت را می‌دهد که نسخه‌های مختلفی از پروژه را در اختیار داشته باشید و در هر زمان بتوانید گزارشی جامع از تغییرات نسخه‌ها تهیه کنید. از این گذشته، مدیریت و پیش بردن پروژه‌های نرم افزاری در شرکت‌های بزرگ بدون یک سیستم کنترل ورژن قوی همانند گیت، تقریبا غیرممکن است. گیت می‌تواند وظایف میان اشخاص در یک پروژه را با هم هماهنگ کند و حتی در مواقعی که بین کدها و تغییرات افراد مختلف کانفلیکت پیش بیاید، باز هم به کمک گیت می‌توان این پیچیدگی‌ها را برطرف کرد و از مزایای قدرتمند این سیستم نهایت بهره را گرفت. هم اکنون می توانید نرم افزار Git را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Git :

– امکان تعریف برنچ‌های مختلف برای پروژه

– امکان چک اوت کردن سریع پروژه و کار بر روی آن

– امکان بهبود چرخه توسعه و تست نرم افزار

– مناسب برای توسعه نرم افزار در پروژه‌های تیمی

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Git.cover1  300x215 - دانلود Git for Windows 2.35.1 - نرم افزار گیت؛ سیستم کنترل ورژن قدرتمند پروژه‌های توسعه نرم افزار

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 45/50 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR