دانلود Zotero 6.0.26 Win/Mac/Linux – زوترو نرم افزار مدیریت اسناد و تحقیقات

دانلود Zotero زوترو نرم افزار مدیریت اسناد و تحقیقات

 

دانلود زوترو Zotero

| زوترو نرم افزار مدیریت اسناد و تحقیقات |

 

Zotero 6.0.26 Win/Mac/Linux زوترو نام یک پروژه رایگان و متن باز در زمینه مدیریت اسناد، تحقیقات و پژو‌هش‌ها است که به کمک آن کاربر می‌تواند کلیه مراجع اطلاعاتی مورد نظر خود در رابطه با تحقیق درباره یک موضوع خاص را در آن نگهداری کند. اگر تاکنون کار تحقیقاتی شامل جستجو در شبکه‌های اینترنت انجام داده باشید، احتمالا به خوبی می‌دانید که این کار تا چه اندازه می‌تواند سخت و زمان‌بر باشد. خصوصا اینکه در رابطه با موضوع پژوهشی مورد نظر شما، اطلاعات زیادی در سراسر وب موجود باشد و دامنه اطلاعات مربوط به موضوع مورد نظر، به حوزه‌های وسیعی مرتبط باشد. در اینگونه مواقع، احتمال دارد که فضای وب شما را غرق در اطلاعاتی نامرتبط به موضوع اصلی کند و به نحوی شروع به جمع‌آوری اطلاعاتی کنید که ارتباط چندان مفیدی به موضوع پژوهشی شما ندارند.

در این مطلب از سایت یاس دانلود، نرم افزار جدیدی را برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم که یک پروژه رایگان و متن باز برای مدیریت اسناد و تحقیقات پژوهشی است. به کمک برنامه زوترو، شما می‌توانید تمام دقت و زمان خود را صرف یک موضوع یکتا کرده و از حواس‌پرتی در حین این کار جلوگیری کنید. نرم افزار فعلی در واقع یک ابزار مدیریت مرجع است که می‌تواند حجم وسیعی از دیتای تحقیقاتی شما را به همراه منابع هریک در خود نگه دارد تا بتوانید نهایتا پژوهش خود را از مجموعه این منابع استخراج کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Zotero را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Zotero :

– امکان جمع‌آوری ساده و آسان مراجع تحقیقاتی

– قابلیت ذخیره کردن صفحات مفید و مرتبط با موضوع تحقیق

– مناسب برای دانشجویان و پژوهشگران

– جمع‌آوری مراجع از منابع معتبر با یک کلیک

– امکان سازماندهی ساده و منظم اطلاعات

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Zotero.cover1  300x162 - دانلود Zotero 6.0.26 Win/Mac/Linux - زوترو نرم افزار مدیریت اسناد و تحقیقات

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE + DMG + BZ2
  • حجم : 42/58/61/60 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR