دانلود نرم افزار ماسک 1.5.1.4 – پویش مردمی علیه ویروس کرونا برای اندروید

دانلود نرم افزار ماسک 1.5.1.4 - پویش مردمی علیه ویروس کرونا برای اندروید

 

دانلود نرم افزار ماسک برای اندروید

| پویش مردمی علیه ویروس کرونا برای اندروید |

 

ماسک 1.5.1.4 تازه‌ترین نسخه از محصول نرم افزاری ایرانی مخصوص سیستم‌عامل اندروید است که باشعار پویش مردمی علیه ویروس کرونا تولید و روانه بازار شده است. همانطور که می‌دانید، بیش از یک ماه است که ویروس کرونا شرایط کشور را به مانند دیگر نقاط دنیا تحت تاثیر قرار داده و طبعا بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی و حتی جنبه‌هایی زندگی اجتماعی روزمره شهروندان را نیز مختل کرده است. همانطور که کارشناسان نیز بارها و بارها تاکید کرده‌اند، تنها راه غلبه بر این ویروس خطرناک و کشنده، در خانه ماندن و محافظت از جان عزیزان در برابر خطر احتمالی انتقال و شیوع این ویروس است. در همین راستا، کارشناسان نرم افزاری را تحت عنوان ماسک به تولید رسانده‌اند که با استفاده از آن اطلاعات مفیدی در رابطه با ویروس کووید-19 به دست خواهید آورد.

با نصب اپلیکیشن ماسک بر روی گوشی موبایل یا تبلت اندرویدی خود، به آمار و اطلاعات مفید و رسمی در رابطه با این ویروس دسترسی خواهید داشت. در همین رابطه، پیامکی نیز از سمت اپراتورها برای معرفی این اپلیکیشن ارسال شده که در آن به مشاهده آمار دقیق کرونا در محل زندگی افراد اشاره شده است. در این اپلیکیشن، شما می‌توانید آمار مربوط به شمار مبتلایان به ویروس کرونا در محل زندگی خود را مشاهده کنید و با احتیاطی بیشتر از مناطق آلوده دوری کنید. علاوه بر این، در بخش پرسش و پاسخ نیز اطلاعات مهمی در رابطه با این ویروس قابل مشاهده است که با استفاده از آن می‌توانید روند سلامت خود و دیگر اعضای خانواده را مورد سنجش قرار داده و به این پویش مردمی جهت قطع زنجیره شیوع کرونا بپیوندید. هم اکنون می توانید نرم افزار ماسک برای اندروید را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ماسک :

– نمایش آمار دقیق و رسمی شمار مبتلایان به ویروس در نقاط مختلف کشور

– امکان بررسی مناطق آلوده در محل زندگی

– مشاهده شمار مبتلایان در نزدیکی محل زندگی شما

– امکان تست کرونا و بررسی علائم احتمالی

– دارا بودن اطلاعات مفید در جهت بالا بردن سطح دانش مردم در رابطه با خطرات ویروس کرونا

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Mask 1 81x150 - دانلود نرم افزار ماسک 1.5.1.4 - پویش مردمی علیه ویروس کرونا برای اندروید Mask 2 81x150 - دانلود نرم افزار ماسک 1.5.1.4 - پویش مردمی علیه ویروس کرونا برای اندروید Mask 3 82x150 - دانلود نرم افزار ماسک 1.5.1.4 - پویش مردمی علیه ویروس کرونا برای اندروید Mask 4 81x150 - دانلود نرم افزار ماسک 1.5.1.4 - پویش مردمی علیه ویروس کرونا برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 28 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR