راهنمای کامل خرید پنل اس ام اس

راهنمای کامل خرید پنل اس ام اس

 

راهنمای کامل خرید پنل اس ام اس

اگر دنبال پنل اس ام اس خوب و عالی میگردید و میخواهید به تمام نیاز های پیامکی شما پاسخ بدهد و یکبار برای همیشه این نگرانی را کنار بگذارید لطفا به ادامه مقاله راهنمای کامل خرید پنل اس ام اس توجه نمایید.

 

نگران نباشید و با ما همراه باشید

سوالات و دغدغه هایی که ذهن شما را برای خرید بهترین پنل اس ام اس به خود مشغول میکنند عبارتند از :

1. آیا پیامک من به خطوط بلک لیست هم ارسال میشود؟

2. آیا این سامانه پیامک تمامی امکانات لازم برای تامین نیازهای من را دارد ؟

3. آیا قیمت خرید پنل پیامک در این سامانه نسبت به دیگر سامانه ها متعادل و منطقی است ؟

4. آیا پیامک های ارسالی از سرعت و کیفیت خوبی برخوردار است ؟

5. آیا شرکت ارائه دهنده خدمات از سابقه کاری خوبی برخوردار است ؟

6. آیا محیط کاربری پنل اس ام اس ساده و روان است و از سرعت بالایی برخودار است ؟

ارسال پیامک با پنل اس ام اس چگونه است ؟

شما با داشتن یک سامانه پیامک میتوانید در هر زمان و به هر تعدادی که میخواهید پیامک ارسال کنید . بعد از خرید پنل اس ام اس از شرکت مدیر پیامک تا زمانی که در این سامانه عضویت دارید میتوانید از تمامی امکانات این سامانه بهرمند شوید و تمامی امکانات در اختیار شماست و میتوانید به راحتی وارد پنل کاربریتان شوید .

شما برای خرید پنل پیامک از شرکت مدیر پیامک نیازی نیست که برنامه خاصی را نصب کنید تنها با مراجعه به سایت مدیر پیامک و از قسمت امکانات و تعرفه ها میتوانید از قیمت پنل اس ام اس مورد نظر خود مطلع شده و آن را خریداری کنید .

 

 

برخی از ویژگی های پنل اس ام اس:

1. فقط بار اول خرید هزینه را پرداخت میکنید و در صورت نیاز به تمدید اعتبار فقط هزینه شارژ را پرداخت میکنید .

2. تا زمانی که عضویت شما اعتبار دارد میتوانید به تعداد نامحدود پیامک ارسال کنید .

3. اگر پیامک های ارسالی شما بیشتر از تعدادی باشد که خریداری کرده اید مابقی را باید شارژ کنید.

4. برای خرید یا شارژ اعتبار پنل اس ام اس تنها کافی هزینه ها را به صورت آنلاین پرداخت کنید .

5. علاوه بر امکانات اولیه ، شما میتوانید امکانات دیگر نظیر مسابقه و نظرسنجی ، منشی پیامکی، یا دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتری و ..را نیز فعال کنید.

6. با پرداخت کمی هزینه بیشتر شما میتوانید به کشورهای مجاز هم پیامک ارسال کنید .

7. بعضی ها دریافت پیامک را مسدود کرده اند بنابراین پیامک به دست آنها نمیرسد و هزینه پیامک به شما برمیگردد .

8. هر پیامک فارسی شامل 70 کاراکتر و هر پیامک لاتین 160 کاراکتر است.

 

ثبت نام در پنل اس ام اس مدیر پیامک بسیار ساده است

سامانه مدیر پیامک یکی از به روز ترین سامانه های پیامکی است . شما برای ثبت نام در سامانه و خرید پنل پیامک نیازی ندارید که اطلاعات زیادی را پر کنید . تنها با وارد کردن شماره موبایل فعال خودتان و دریافت کد تایید میتوانید در پنل اس ام اس ثبت نام کنید . بعد از ثبت نام تنها کافی است که پنل خود را شارژ کنید . شما نیز میتوانید امتحان کنید. بنابراین :

مراحل ثبت نام در پنل اس ام اس به ترتیب عبارتند از :

1. وارد صفحه سایت سامانه مدیرپیامک شوید

2. وارد صفحه ثبت نام شوید

3. شماره موبایل فعال خود را وارد کنید

4. بعد از ثبت نام پنل پیامکی را شارژ کنید

5. هر تعداد پیامک که لازم دارید شارژ کنید

6.به همین راحتی میتوانید پیامک ارسال کنید

 

7 Tips For Nailing Down The SMS Opt in Process  - راهنمای کامل خرید پنل اس ام اس

 

قیمت یک پنل اس ام اس خوب حداقل چقدر است ؟

شرکت مدیر پیامک با دارا بودن  قوی ترین و بروز ترین بانک اطلاعاتی ، برای ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی و همچنین ارسال پیامک های اطلاع رسانی در خدمت شماست . بی شک برخی از ارائه دهندگان خدمات پیامکی بابت هر خدمت هزینه جداگانه از مشتریان دریافت میکنند . ولی این را بدانید که شما فقط باید هزینه ارسال پیامک را پرداخت کنید نه چیزی دیگر. یک ضرب المثل قدیمی هست که میگوید هر چقدر پول بدی همون قدر آش میخوری ! اگر شما با سامانه پیامکی روبرو شدید که قیمت پنل اس ام اس آن از سامانه های دیگر ارزان تر است مطمئن باشید که کیفیت خدمات خود را پایین آورده است . ولی شرکت مدیر پیامک با ارائه بهترین خدمات به مشتریان برای آنها تخفیف های ویژه ای نیز در نظر گرفته است. سوال دیگری که ذخن مشتریان را درگیر میکند قیمت پنل اس ام اس می باشد که در مدیر پیامک کمترین تعرفه در نظر گرفته شده است.

 

پنل پیامک خود را از شرکت با سابقه طولانی خریداری کنید ؟

در هنگام خرید حتما به سابقه فعالیت شرکت ارائه دهنده پنل پیامک توجه داشته باشید . مسلما اگر شرکت چندین سال است که در این حوزه فعالیت دارد بایستی خدمات بهتر و با کیفیت تری نیز به مشتریان خود ارائه کند .

اما این دلیل نمیشود که اگر شرکتی سابقه کاری زیادی دارد پس نتیجه میگیریم که خدمات با کیفیت تری نیز ارئه میکند زیرا شرکت های با سابقه طولانی مدت زیادی بوده اند که چون به نیازهای مشتریان خود توجه نمیکردند ورشکست شده اند پس برای این که با خیال راحت پنل اس ام اس خود را انتخاب کنید باید بگویم که حداقل یک یا دو سال بایستی از سابقه کاری شرکت پیامکی گذشته باشد تا بتوان به آن اعتماد کرد .

 

افزونه های پیامکی

همچنین پنل اس ام اس باید به وبسرویس مجهز باشد و بتوانید افزونه های پیامکی خود را از آن دانلود نمایید. خوشبختانه مدیر پیامک تمامی افزونه های پیامک را رایگان در اختیار مشتریان قرار میدهد. از جمله افزونه پیامک ووکامرس ، افزونه پیامک whmcs  ، افزونه پیامک پرستاشاپ ، افزونه پیامک دیجیتس و…

 

هنوز سوالاتی ذهن شما را مشغول کرده و نیاز به مشورت دارید؟

شما برای خرید پنل اس ام اس نیاز دارید که از کسی مشورت بگیرید و خرید پنل اس ام اس بدون مشورت کار دشواری است . ما در این مقاله سعی داریم شما را برای خرید بهترین پنل اس ام اس راهنمایی کنیم واگر برای خرید نیاز به مشاوره رایگان دارید با شماره 02191028480 تماس بگیرید. همچنین کاربران محترم یاس دی ال میتوانند با کد تخفیف yasdl برای خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک modirpayamak.com اقدام نمایند.

 

 

/ پایان رپورتاژ

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یاس دانلود هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR