دانلود بازی Merchant of the Skies برای PC

دانلود بازی Merchant of the Skies برای PC

 

دانلود بازی Merchant of the Skies برای کامپیوتر

| بازی تجارت در آسمان‌ها |

| نسخه SiMPLEX |

 

Merchant of the Skies بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک و نقش‌آفرینی می باشد که در سال 2020 توسط Coldwild Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی شما به عنوان کاپیتان یک کشتی فضایی ایفای نقش می‌کنید. شکل و شمایل کشتی شما درست مشابه با یک کشتی ابی است؛ با این تفاوت که شما می‌توانید با استفاده از تجهیزات پیشرفته‌ای که در آن قرار گرفته، کشتی خود را در آسمان به پرواز درآورید. در محوریت داستانی این بازی، نقش شما به عنوان یک تاجر خبره به تصویر کشیده می شو که در اسمان‌ها با کشتی خود حرکت می‌کند و انواع مبادلات مالی، کالایی و … را انجام می‌دهد.

در این بازی شما می‌توانید آیتم‌های مختلف را به فروش برسانید و با جمع‌آوری منابع مختلف، یک امپراطوری بزرگ را در آسمان‌ها به راه بیندازید. این بازی با دارا بودن یک محیط گرافیکی زنده و رنگارنگ با گرافیک پیکسلی، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید با کشتی خود از نقاط مختلف دنیا بازدید کرده و انواع مختلف آیتم‌ها و منابع موجود را جمع‌آوری و با آن‌ها تجارت کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Merchant of the Skies را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Merchant of the Skies 1 300x169 - دانلود بازی Merchant of the Skies برای PC Merchant of the Skies 2 300x169 - دانلود بازی Merchant of the Skies برای PC

 

Merchant of the Skies 3 300x169 - دانلود بازی Merchant of the Skies برای PC Merchant of the Skies 4 300x169 - دانلود بازی Merchant of the Skies برای PC

 

تریلر بازی Merchant of the Skies :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1
Processor: Intel Core 2 Duo
Memory: 1024 MB RAM
Graphics: shader 3.0 supporting card (i.e. Intel HD Graphics 4000)
DirectX: Version 9.0a
Storage: 512 MB available space
Additional Notes: DX9 (shader model 3.0) support

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 18.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR