دانلود بازی Special Agent 1.1.0 – مامور ویژه برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Special Agent 1.0.6 - مامور ویژه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Special Agent برای اندروید

| بازی مامور ویژه برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Special Agent 1.1.0 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی TerranDroid است. آیا برای ایفای نقش به عنوان یک مامور ویژه آماده هستید؟ اگر چنین است، باید خود را برای حضور در موقعیت‌های مختلف و خطرناک آماده کنید. قهرمان داستانی این بازی، یک مامور ویژه است که شما با قبول مسئولیت‌های وی، قرار است مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید. برای کشتار خلافکارها، مجرمین و تروریست‌ها آماده باشید؛ زیرا که در هر مرحله از بازی با شمار بسیاری از آن‌ها سر و کار خواهید داشت.

در هر مرحله از بازی، شما باید مهارت واقعی خود را در دقت بالای شلیک‌ها به نمایش بگذارید. در هر چالش، گروهی از محرمین را از نمای بالا می‌بینید که باید با یک شلیک مستقیم آن‌ها را از پای درآورید. در روایت داستانی بازی می‌خوانیم که حضور تروریست‌ها و مجرمین در منطقه سبب رعب و وحشت مردم شده است. حال شما به عنوان مامور ویژه، وظیفه دارید تا از جان انسان‌های بی‌گناه محافظت کرده و با نشانه‌گیری‌های دقیق خود، بدون هیچ خطایی دشمنان را از پای درآورید. هم اکنون می توانید بازی Special Agent را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Special Agent :

– دارا بودن گرافیک رنگارنگ با محیط‌هایی نزدیک و مشابه به دنیای واقعیت

– امکانات کنترلی ساده و آسان برای یادگیری گیمرها در رده‌های سنی مختلف

– گرافیک 3 بعدی و مبتنی بر فیزیک دنیای واقعی

– امکان باز کردن مراحل با چالش‌ها و دشمنان جدید

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Special Agent 1 84x150 - دانلود بازی Special Agent 1.1.0 - مامور ویژه برای اندروید + نسخه بی نهایت Special Agent 2 84x150 - دانلود بازی Special Agent 1.1.0 - مامور ویژه برای اندروید + نسخه بی نهایت Special Agent 3 84x150 - دانلود بازی Special Agent 1.1.0 - مامور ویژه برای اندروید + نسخه بی نهایت Special Agent 4 84x150 - دانلود بازی Special Agent 1.1.0 - مامور ویژه برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR