دانلود بازی Drift Alone Dooms Day – دریفت و حرکات نمایشی برای کامپیوتر

دانلود بازی Drift Alone - دریفت و حرکات نمایشی برای کامپیوتر

 

دانلود بازی Drift Alone برای کامپیوتر

| بازی دریفت و حرکات نمایشی برای کامپیوتر |

| نسخه PLAZA |

 

بروزرسانی در تاریخ 1400/10/20: نسخه جدید Drift Alone Dooms Day-PLAZA به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

Drift Alone Dooms Day بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماشین می باشد که در سال 2020 توسط DiESELmoottori ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی رایانه‌ای، فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید ضمن انتخاب اتومبیل مورد علاقه خود، ماجراجویی جذابی را در سطح جاده‌ها تجربه کنید. این بازی سرگرم‌کننده، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید ماشین دلخواه خود را از میان شمار بسیاری از گزینه های موجود انتخاب کرده و از تجربه رانندگی و نمایش دریفت با آن لذت ببرید. دریفت کشیدن، حرکتی است که بسیاری از دوست‌داران اتومبیل‌رانی نسبت به نمایش آن علاقه نشان می‌دهند. دریفت، شامل حرکت درجای اتومبیل و ایجاد دود حاصل از اصطکاک تایرها و آسفالت است که صحنه جذاب و تماشایی‌ای را خلق می‌کند. در این بازی رایانه‌ای هم قرار است فرصتی در اختیار شما قرار داده شود تا بتوانید مهارت خود را در به اجرا گذاشتن این حرکت جذاب و هیجان‌انگیز امتحان کرده و صحنه‌هایی بسیار زیبا و هیجان‌انگیز را خلق کنید.

طرفداران سری بازی‌های اتومبیل‌رانی فارغ از محدودیت سنی هستند و از کودکان گرفته تا حتی افراد مسن هم دوست دارند با اتومبیل رویایی خود شروع به رانندگی کنند و مهارت خود را در این زمینه به رخ دیگران بکشند. سازندگان این بازی، تا حد ممکن بر ساخت یک بازی با امکانات ساده کنترلی تمرکز داشته‌اند تا شما بتوانید با کمترین اقدامات لازم، اتومبیل خود را به حرکت درآورده و دریفت‌هایی زیبا را با آن به نمایش بگذارید. بسیاری از خصوصیات اتومبیل‌ها، مطابق با فیزیک دنیای واقعی شبیه‌سازی شده‌اند و شما می‌توانید از تجربه حرکت و دریفت در سطح جاده‌های مختلف در سراسر دنیا نهایت لذت را ببرید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Drift Alone را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Drift Alone 1 300x169 - دانلود بازی Drift Alone Dooms Day - دریفت و حرکات نمایشی برای کامپیوتر Drift Alone 2 300x169 - دانلود بازی Drift Alone Dooms Day - دریفت و حرکات نمایشی برای کامپیوتر

 

Drift Alone 3 300x169 - دانلود بازی Drift Alone Dooms Day - دریفت و حرکات نمایشی برای کامپیوتر Drift Alone 4 300x169 - دانلود بازی Drift Alone Dooms Day - دریفت و حرکات نمایشی برای کامپیوتر

 

تریلر بازی Drift Alone :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8 or 10
Processor: Intel Pentium i5 6300u or equivalent
Graphics: Intel HD Graphics
DirectX: Version 10
Storage: 8 GB available space
Sound Card: integrated sound card or better
Additional Notes: Keyboard&mouse

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, 8 or 10
Processor: Intel Pentium i5 or better
Graphics: nvidia gtx 1050 ti or better
Storage: 8 GB available space
Sound Card: Asus XONAR DG or better
Additional Notes: Xbox One Controller or keyboard&mouse

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

– هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

– کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

– در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 6.43 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR