دانلود Copernic Desktop Search 7.1.1 Build 13217 – نرم افزار جستجوی حرفه‌ای فایل‌ها در سیستم

دانلود Copernic Desktop Search 7.1.1 Build 13217 - نرم افزار جستجوی حرفه‌ای فایل‌ها در سیستم

 

دانلود Copernic Desktop Search

| نرم افزار جستجوی حرفه‌ای فایل‌ها در سیستم |

 

Copernic Desktop Search 7.1.1 Build 13217 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند به منظور جستجوی فایل‌ها و ایمیل‌ها در کامپیوتر است. این برنامه با این هدف طراحی شده تا مدت زمان لازم برای جستجوی اطلاعات در رایانه شخصی شما را کاهش دهد تا بتوانید با سرعت بسیار بالا، اطلاعات مورد نظر خود در سیستم را به دست آورید. این برنامه به عنوان یک اپلیکیشن مستقل، راهکاری هوشمندانه را برای جستجو کردن اطلاعات در هارد دیسک در پیش می‌گیرد تا شما بتوانید با یک جستجوی ساده و سریع، به دیتای مورد نظر خود دست پیدا کنید. از آنجا که قابلیت پیش‌فرض جستجو در ویندوز اکسپلورر از بهینگی چندان مناسبی برخوردار نیست، این برنامه قدرتمند می‌تواند به عنوان یک جایگزین مناسب برای جستجوی سریع و بهینه اطلاعات شما در سیستم مورد استفاده قرار گیرد.

شما با نصب این برنامه بر روی سیستم خود، تا حد بسیاری می‌توانید در زمان لازم برای جستجو در میان حجم عظیمی از اطلاعات خود صرفه‌جویی کرده و از این امکان جستجوی پیشرفته نهایت استفاده را ببرید. علاوه بر این، نرم افزار مذکور دارای قابلیت قدرتمند تشخیص متن از روی عکس نیز هست که با استفاده از آن می‌توانید اطلاعات موجود در عکس یا اسناد را به متونی قابل جستجو تبدیل کرده و در سیستم نگهداری کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار Copernic Desktop Search را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Copernic Desktop Search :

– امکان جستجوی سریع و پیشرفته در بین اطلاعات

– مناسب برای جستجوی آسان انواع اسناد متنی، فایل‌های گرافیکی و … در سیستم

– سرعت بسیار بالا و بهینه در جستجوی فرمت‌ها

– پشتیبانی از تکنولوژی تشخیص متن از روی تصاویر

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Copernic Desktop Search.cover1  300x200 - دانلود Copernic Desktop Search 7.1.1 Build 13217 - نرم افزار جستجوی حرفه‌ای فایل‌ها در سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 164 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR