دانلود Keysight IC-CAP 2020.2 x64 – نرم افزار تجزیه و تحلیل مدارات الکترونیکی

دانلود Keysight IC-CAP 2020.2 x64 - نرم افزار تجزیه و تحلیل مدارات الکترونیکی

 

دانلود Keysight IC-CAP

| نرم افزار تجزیه و تحلیل مدارات الکترونیکی |

 

Keysight IC-CAP 2020.2 x64 نام یک نرم افزار فنی و قدرتمند متناسب با نیاز افراد فعال در حوزه برق و الکترونیک است که با استفاده از آن، مهندسین می‌توانند تجزیه و تحلیل مربوط به مدارات الکترونیکی را با دقت بسیار بالایی به انجام برسانند. این محصول نرم افزاری، به طور خاص برای تجزیه و تحلیل آی‌سی (IC) به عنوان یکی از قطعات پرکاربرد در قطعات الکترونیکی ساخته شده و از آن می‌توان برای طراحی و ساخت مدل‌های نیمه هادی‌های DC/RF استفاده کرد.

این نرم افزار، یکی از ابزارهای پرکاربرد برای مهندسین رشته برق (قدرت/الکترونیک) است که متخصصین این رشته را قادر می‌سازد تا بتوانند انواع مدل‌های مذکور را با دقت و ظرافت بالا طراحی و رفتار آن‌ها را مورد بررسی قرار دهند. امکاناتی نظیر کنترل‌های خودکار، قابلیت تجزیه و تحلیل خروجی رفتاری مدل‌ها بر روی نمودار، تحلیل آماری و … از مهم‌ترین خصوصیات این نرم افزار به شمار می‌روند. همه این‌ها در قالب یک محیط یکپارچه و زیبا گرد هم آمده تا مهندسین بتوانند بدون نیاز به هرگونه ابزار دیگری، تمامی نیازهای خود در این زمینه را برطرف کنند. هم اکنون می توانید نرم افزار Keysight IC-CAP را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Keysight IC-CAP :

– امکانات گسترده در زمینه مدل‌سازی و ساخته نیمه‌ هادی‌های RF/DC

– امکان تجزیه و تحلیل انواع مدارات مجتمع (IC) بر روی نمودار

– دارا بودن ابزارهایی قدرتمند برای انجام محاسبات پیچیده

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Keysight IC CAP.cover1  300x161 - دانلود Keysight IC-CAP 2020.2 x64 - نرم افزار تجزیه و تحلیل مدارات الکترونیکی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.18 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR