دانلود FileStream Take-1 Recorder 2.0 – نرم افزار فیلمبرداری از محیط ویندوز

دانلود FileStream Take-1 Recorder 2.0 - نرم افزار فیلمبرداری از محیط ویندوز

 

دانلود FileStream Take-1 Recorder

| نرم افزار فیلمبرداری از محیط ویندوز |

 

FileStream Take-1 Recorder 2.0 نام یک ابزار مفید و کاربردی در زمینه فیلمبرداری از محیط ویندوز با هدف ساخت فیلم آموزشی و نیازهای این‌چنینی است که کاربر به کمک آن می‌تواند از کلیه اقدامات خود در محیط ویندوز فیلمبرداری کند و آن را در قالب یک فرمت ویدیویی دلخواه تحویل بگیرد. استفاده از این نرم افزار در مواقعی کاربرد دارد که شما بخواهید از محیط سیستم خود به همراه صدای‌ پس‌زمینه آن فیلمبرداری و آن را با مخاطبین خود به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال، ضبط فیلم آموزشی و یا فیلمبرداری از گیم‌پلی بازی‌ها از جمله موارد کاربرد این نرم افزار هستند.

این برنامه قادر است از صفحه نمایش و کلیه فعالیت‌های در حال انجام بر روی آن فیلمبرداری کند. این اقدامات شامل حرکت موس، کلیک کردن‌ها، فشردن کلیدهای کیبورد و نمایش تصاویر است که این برنامه می‌تواند همه آن‌ها را با جزئیات دقیق برای شما ضبط نماید. علاوه بر امکان ضبط فیلم، شما با این برنامه می‌توانید از صفحات دلخواه خود اسکرین‌شات بگیرید و سپس با منتقل کرد آن به محیط ویرایشی، تغییرات دلخواه خود را نیز بر روی فیلم یا عکس‌ها اعمال کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار FileStream Take-1 Recorder را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار FileStream Take-1 Recorder :

– امکان ضبط فیلم از صفحه نمایش

– دارا بودن محیط کاربری زیبا و کاربرپسند

– امکان ضبط فیلم از وب‌سایت‌های پخش ویدیوی آنلاین

– امکان عکس‌برداری از محیط ویندوز

– قابلیت ویرایش و قرار دادن واترمارک بر روی عکس‌ها

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Take 1 Recorder.cover1  300x218 - دانلود FileStream Take-1 Recorder 2.0 - نرم افزار فیلمبرداری از محیط ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 7.12 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR