دانلود WiNToBootic 2.2.1 – نرم افزار ساخت فلش بوتیبل

دانلود WiNToBootic 2.2.1 - نرم افزار ساخت فلش بوتیبل

 

دانلود WiNToBootic

| نرم افزار ساخت فلش بوتیبل |

 

WiNToBootic 2.2.1 نام یک نرم افزار ساده و کاربردی به منظور ساخت فلش بوتیبل است که به کمک آن شما می‌توانید فایل ایمیج خود را بر روی فلش قرار داده و به آسانی سیستم خود را با آن بوت کنید. در گذشته و زمان‌هایی که هنوز کاربرد فلش و مموری کارت به مانند امروز نبود، نصب ویندوز و هر سیستم‌عامل دیگری همچون توزیع‌های لینوکسی و … به کمک دیسک CD/DVD انجام می‌شد. مشکلی که این روش داشت این بود که نگهداری نامناسب از دیسک، منجر به خش افتادن و پس از مدتی غیرقابل استفاده شدن دیسک می‌شد. از این گذشته، سرعت نصب سیستم‌عامل در این روش بسیار پایین و آزاردهنده بود.

با افزایش کاربرد فلش مموری در بین کاربران، رفته رفته سر و کله نرم افزارهایی پیدا شد که می‌توانست فلش را به عنوان دیسک نصب ویندوز به سیستم معرفی کند. اکنون با معرفی یکی از تازه‌ترین این ابزارها در خدمت شما عزیزان هستیم که با استفاده از آن می‌توانید سیستم‌عامل ویندوز یا توزیع لینوکسی دلخواه خود را بر روی فلش بوتیبل کنید تا در ادامه بتوان سیستم را از روی آن بوت کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Vidmore را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار WiNToBootic :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– سازگاری با انواع مختلف فرمت‌های ایمیج

– امکان بوتیبل کردن فلش برای نصب ویندوز و لینوکس

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

WiNToBootic.cover1  300x196 - دانلود WiNToBootic 2.2.1 - نرم افزار ساخت فلش بوتیبل

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR