دانلود بازی Hills of Steel 2 2.3.2 – تپه‌های آهنین 2 برای اندروید

دانلود بازی Hills of Steel 2 1.9.1 - تپه‌های آهنین 2 برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Hills of Steel برای اندروید

| بازی تپه‌های آهنین 2 برای اندروید |

 

Hills of Steel 2 2.3.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Superplus Games است. طرفداران بازی‌های نبرد با تانک، بسیار بیشتر از آنچه هستند که فکرش را بکنید! اگر دوست دارید که شما هم به جمعیت این دسته از گیمرها بپیوندید، شاید این بهترین فرصت موجود برای شما باشد! تانک خود را در میان دنیایی پر زرق و برق از انواع تانک‌ها انتخاب و از تجربه نبرد آنلاین با دیگر حریفان نهایت لذت را ببرید. این بازی، بدون شک یکی از محبوب‌ترین عناوین موجود در سبک تانک و نبردهای نظامی است که نسخه پیشین این بازی توانست با یک رکوردشکنی بی‌سابقه، به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در این سبک لقب بگیرد. در نسخه دوم این بازی که هم‌اکنون می‌توانید نسخه رایگان آن را از وب‌سایت یاس دانلود دریافت کنید، فرصتی برایتان مهیاست تا بتوانید تانک دلخواه خود را از بین شمار بسیاری از گزینه‌ها انتخاب و به سراغ نبردی تمام‌عیار با حضور کاربران حرفه‌ای در دنیا بروید.

خصویت مهم و جذاب این بازی، امکان تجربه نبردهای آنلاین 3 در مقابل 3 است که هر پلیر می‌تواند با دیگر دوستان خود یک تیم قوی از تانک‌های حرفه‌ای را تشکیل دهد و به نبرد با دیگر پلیرها در دنیا برود. تپه‌های آهنین 2، تازه‌ترین نسخه از این بازی محبوب و سرگرم‌کننده است که پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه فرصت تجربه آن را از دست ندهید. هم اکنون می توانید بازی Hills of Steel 2 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Hills of Steel 2 :

– امکان بالا رفتن از تپه‌ها برای کشتار دشمنان

– امکان شرکت در نبردهای تیمی و چند نفره

– امکان انتخاب تانک از میان 10 مدل مختلف

– گرافیک بسیار عالی و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Hills of Steel 21 150x94 - دانلود بازی Hills of Steel 2 2.3.2 - تپه‌های آهنین 2 برای اندروید Hills of Steel 22 150x84 - دانلود بازی Hills of Steel 2 2.3.2 - تپه‌های آهنین 2 برای اندروید Hills of Steel 23 150x94 - دانلود بازی Hills of Steel 2 2.3.2 - تپه‌های آهنین 2 برای اندروید Hills of Steel 24 150x94 - دانلود بازی Hills of Steel 2 2.3.2 - تپه‌های آهنین 2 برای اندروید

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

1) فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج و به حافظه گوشی یا تبلت خود منتقل کنید.

2) نرم افزار SAI (Split APKs Installer) را دانلود و بر روی دستگاه خود نصب و اجرا کنید.

3) با انتخاب Pick APKs، فایل‌های مربوط به بازی و متعلقات آن که در مرحله اول به دستگاه منتقل کردید را انتخاب و سپس با انتخاب Select، فرآیند نصب را آغاز نمایید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 127 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR