دانلود بازی Arrow Go 1.45 – تیراندازی با کمان توسط آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Arrow Go 1.45 - تیراندازی با کمان توسط آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Arrow Go برای اندروید

| بازی تیراندازی با کمان توسط آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Arrow Go 1.45 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک آرکید از استودیوی بازی سازی Vicenter Game است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، فرصتی را مهیا می‌:ند تا بتوانید قهرمان داستانی خود را از بین ده‌ها آدمک مختلف با ویژگی‌هایی منحصر به فرد انتخاب و وارد میدان نبرد شوید. شما دراین بازی فرصتی را در اختیار دارید تا بتوانید به یک فرد خبره و کاربلد در زمینه تیراندازی با کمان بدل شوید و دشمنان خود را یکی پس از دیگری از پای درآورید. تاکنون شمار بسیاری از عناوین بازی‌های اندرویدی با حضور آدمک‌ها ساخته شده است که این بار می‌توانید آن‌ها را در قالب تیراندازانی ماهر ببینید و در قالب این کاراکتر ایفای نقش کنید.

بازی با انتخاب تیر و کمان شروع می‌شود که در ادامه آن، وارد مراحلی می‌شوید که مهارت شما را در نشانه‌گیری و پرتاب تیر به سمت دشمن به چالش خواهد کشید. به منظور پیش بردن مامورت‌‌ها لازم است که نشانه‌گیری خود را دقیق کنید و شخصیت قهرمان بازی خود را شکل دهید. از دیگر خصوصیات این بازی می‌توان به گرافیک زیبا و جذاب، افکت‌های بصری دیدنی و … اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Arrow Go را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Arrow Go :

– امکانات کنترلی ساده و آسان

– دارا بودن قهرمانانی قدرتمند و کاربلد برای گزینش در روند داستانی بازی

– امکان انتخاب سلاح‌های مختلف

– گیم‌پلی جذاب و منحصر به فرد

– گرافیک مینیمال و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Arrow Go 1 150x84 - دانلود بازی Arrow Go 1.45 - تیراندازی با کمان توسط آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Arrow Go 2 150x84 - دانلود بازی Arrow Go 1.45 - تیراندازی با کمان توسط آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Arrow Go 3 150x84 - دانلود بازی Arrow Go 1.45 - تیراندازی با کمان توسط آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت Arrow Go 4 150x84 - دانلود بازی Arrow Go 1.45 - تیراندازی با کمان توسط آدمک‌ها برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 58 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR