دانلود Plagius Professional 2.6.42828.11 – نرم افزار تشخیص سرقت ادبی

دانلود Plagius Professional 2.6.42828.11 - نرم افزار تشخیص سرقت ادبی

 

دانلود Plagius Professional

| نرم افزار تشخیص سرقت ادبی |

 

Plagius Professional 2.6.42828.11 نام یک اپلیکیشن قدرتمند و حرفه‌ای در زمینه جستجو و برسسی متون برای سرقت علمی و ادبی است. اگر شما هم از دسته قشر نویسنده در زمینه‌های علمی، هنری، خبری یا … باشید، احتمالا به خوبی از حساسیت محتوا از نظر کپی نبودن اطلاع دارید. زمانی که یک متن خبری، هنری و یا علمی می‌نویسید، بسیار مهم است که محتوای شما در هیچ کجای دیگر در سراسر فضای وب منتظر نشده باشد و در واقع شما نشر دهنده واقعی آن باشید؛ زیرا که تنها در این صورت است که می‌توانید به موفقیت متن یا محتوای خود امیدوار باشید.

اما با این حال، کنترل کردن چنین موضوعی در فضای پر از کاربر اینترنت بسیار سخت و دشوار است. چه تضمینی وجود دارد که متن حاضر، متنی اختصاصی بوده و از هیچ صفحه دیگری در فضای وب کپی نشده باشد؟ نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید متن یک سند مشکوک را از لحاظ سرقت علمی/ادبی در اینترنت مورد بررسی قرار دهید. این برنامه می‌تواند به شما اطمینان دهد که یک متن از محتوای موجود در وب کپی شده یا اینکه انحصارا توسط شما یا شخص نگارنده آن تهیه شده است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Plagius Professional را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Plagius Professional :

– امکان بررسی و جستجوی عبارات سند در موتورهای جستجو برای تشخیص احتمال سرقت علمی / ادبی

– بررسی عبارات مشکوک و منابع احتمالی آن‌ها

– تشخیص آدرس‌های اینترنتی با شباهت بالا

– آنالیز و نمایش کیفیت سند از لحاظ نداشتن سرقت ادبی

– امکان نمایش نتایج جامع از اسکن اسناد

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Plagius Professional.cover1  300x207 - دانلود Plagius Professional 2.6.42828.11 - نرم افزار تشخیص سرقت ادبی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– محتویات فولدر Crack (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 36 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR