دانلود Movavi Gecata 5.8 – نرم افزار فیلمبرداری از گیم‌پلی بازی‌ها

دانلود Movavi Gecata 5.8 - نرم افزار فیلمبرداری از گیم‌پلی بازی‌ها

 

دانلود Movavi Gecata

| نرم افزار فیلمبرداری از گیم‌پلی بازی‌ها |

 

Movavi Gecata 5.8 نام یک نرم افزار مفید و کاربردی در زمینه فیلمبرداری از گیم‌پلی بازی‌ها است که افراد گیمر می‌توانند از آن نهایت استفاده را ببرند. اگر شما هم گیمر هستید و دوست دارید از روند انجام بازی‌ها فیلم بگیرید و آن را به دوستان خود نشان دهید، ابزار فعلی یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه به شمار می‌رود. به کمک این برنامه شما تنها کافی‌ست بدون هیچ نگرانی بازی دلخواه خود را اجرا و در پس‌زمینه، شاهد ضبط کل روند بازی خود باشید. بسیاری از برنامه‌ها در این زمینه، فیلم نهایی را با لگ و کیفیت پایین ضبط می‌کنند؛ ولی نرم افزار فعلی را به جرأت می‌توان یکی از بهترین ابزارها در زمینه ضبط باکیفیت فیلم از گیم‌پلی بازی‌ها به شمار برد.

شما تنها با یک کلیک، می‌توانید روند ضبط فایل ویدیویی مربوط به بازی دلخواه خود را شروع کنید. تنها کافی‌ست بازی را اجرا کرده و با فشردن کلید F10 بر روی کیبورد، روند ضبط فیلم را شروع کنید. علاوه بر این، نرم افزار فعلی امکانات نسبتا جامعی در زمینه ضبط صدا را نیز در اختیار شما می‌گذارد که از جمله آن می‌توان به ضبط همزمان صدا از میکروفون و اسپیکر سیستم اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید ویدیوی خود را با تصویریاز خودتان از طریق وبکم ترکیب کرده و گیم‌پلی بازی را با صحنه‌هایی از هیجان خود با مخاطبان به اشتراک بگذارید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Movavi Gecata را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Movavi Gecata :

– امکان ضبط کردن فیلم از گیم‌پلی بازی‌ها تنها با فشردن یک کلیک

– قابلیت ذخیره فیلم از گیم‌پلی بازی‌ها با کیفیت بسیار بالا

– ضبط صدای پس‌زمنه به همراه صدای میکروفون

– امکان به‌اشتراک‌گذاری تصویر پلیر از طریق وبکم

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Movavi Gecata.cover1  300x169 - دانلود Movavi Gecata 5.8 - نرم افزار فیلمبرداری از گیم‌پلی بازی‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 44 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR