دانلود YoupiPaint 1.4.2 x86/x64 – نرم افزار حرفه‌ای نقاشی برای ویندوز

دانلود YoupiPaint 1.4.2 x86/x64 - نرم افزار حرفه‌ای نقاشی برای ویندوز

 

دانلود YoupiPaint

| نرم افزار حرفه‌ای نقاشی برای ویندوز |

 

YoupiPaint 1.4.2 x86/x64 نام یک نرم افزار کاربردی و قدرتمند در زمینه طراحی و ترسیم انواع آثار هنری دیجیتال در محیط سیستم‌عامل ویندوز است. با استفاده از این برنامه، افراد می‌توانند به آسانی انواع ایده‌های ذهنی خود برای ترسیم نقاشی را در محیطی دیجیتالی به واقعیت تبدیل کنند. علاوه بر آنکه هنر نقاشی در دنیای واقعی را با قلم و کاغذ می‌شناسند، این روزها نوع جدیدی از این هنر نیز در بین هنرمندان محبوبیت پیدا کرده که آن را تحت عنوان نقاشی و هنر دیجیتال می‌شناسند. در حوزه نقاشی دیجیتال، هنرمند می‌تواند سوژه مورد نظر خود را در قالب محیط‌های نرم افزاری ترسیم و اثر هنری خود را در قالب یک نقاشی دیجیتالی به تصویر بکشد.

سادگی در کاربرد این نرم افزار، اصلی‌ترین نقطه قوت آن است که بسیاری از هنرمندان را مجذوب خود می‌سازد. از آنجا که طراحی و ترسیم سوژه‌های هنری نیازی به مهارت کار با کامپیوتر ندارد، هنرمند باید بتواند در نهایت سادگی با امکانات این نرم افزار ارتباط برقرار کرده و احساس زیبای هنرمند را در دل آثارش تداعی نماید. این برنامه محیطی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید انواع ترسیمات هنری خود به کمک مداد رنگی، براش و … ترسیم نموده و در پایان یک اثر چشم‌نواز و زیبا را به تصویر بکشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار YoupiPaint را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار YoupiPaint :

– دارا بودن ده‌ها براش زیبا و مناسب برای ترسیم انواع نقاشی و طرح‌ها

– دارا بودن ده‌ها ابزار جانبی برای ترسیم سریع اشکال، تایپ متن و …

– امکان افزودن افکت‌های زیبا و چشم‌نواز به طرح‌ها

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

YoupiPaint.cover1  300x184 - دانلود YoupiPaint 1.4.2 x86/x64 - نرم افزار حرفه‌ای نقاشی برای ویندوز

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 36 + 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR