دانلود Argus Monitor 5.2.07 – نرم افزار نظارت بر عملکرد و دمای سخت افزار سیستم

دانلود Argus Monitor 5.2.07 - نرم افزار نظارت بر عملکرد و دمای سخت افزار سیستم

 

دانلود Argus Monitor

| نرم افزار نظارت بر عملکرد و دمای سخت افزار سیستم |

 

Argus Monitor 5.2.07 نام نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه نظارت بر عملکرد سخت افزارها در سیستم است که به واسطه آن می‌توانید از صحت عملکرد کلیه قطعات رایانه خود اطمینان حاصل کنید. این برنامه که به عنوان یک جعبه ابزار حرفه‌ای برای سخت افزار سیستم ایفای نقش می‌کند، قادر است عملکرد هریک از اجزای سیستم را به تفکیک زیر ذره‌بین قرار داده و گزارشاتی دقیق در این رابطه برای شما به نمایش درآورد. همانطور که می‌دانید، سرعت اجرای دستورات و عملکرد بهینه در سیستم، نیازمند همکاری هرچه بهتر قطعات سخت افزاری با همدیگر است. به عنوان مثال، زمانی که پردازنده سیستم برای پردازش دستورات مدت زمان زیادی را صرف کند، عملکرد سایر قطعات نیز به طور کامل تحت‌الشعاع قرار گرفته و بهره‌وری سیستم افت می‌کند.

با توجه به اینکه عملکرد هرکدام از قطعات سخت افزاری سیستم به هم وابسته است، نرم افزار فعلی امکانی را برای شما فراهم می‌آورد تا به واسطه آن بتوانید عملکرد قطعات را به طور مستقل زیر ذره‌بین قرار داده و گزارشاتی جامع در این رابطه دریافت کنید. این برنامه می‌تواند دمای کلیه قطعات سیستم را به صورت لحظه‌ای به شما نمایش دهد تا بتوانید با زیر نظر گرفتن دمای هریک از قطعات در بازه‌های زمانی مختلف، نظارت جامعی بر عملکرد هریک از آن‌ها داشته باشید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Argus Monitor را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Argus Monitor :

– امکان کنترل و نظارت جامع بر روی عملکرد و دمای قطعات سیستم

– امکان نظارت بر عملکرد پردازنده، کارت گرافیک، هارد دیسک، مادربرد و …

– امکان نمایش و کنترل سرعت فن‌ها

– مناسب برای بهینه‌سازی عملکرد کارت‌های گرافیکی

– جلوگیری از آسیب رسیدن به قطعات در دماهای بالا

– دارا بودن محیط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Argus Monitor.cover1  300x171 - دانلود Argus Monitor 5.2.07 - نرم افزار نظارت بر عملکرد و دمای سخت افزار سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR