دانلود Wondershare Recoverit Video Repair 1.1.2.3 – نرم افزار تعمیر فایل‌های ویدیویی

دانلود Wondershare Recoverit Video Repair 1.1.2.3 - نرم افزار تعمیر فایل‌های ویدیویی

 

دانلود Wondershare Recoverit Video Repair

| نرم افزار تعمیر فایل‌های ویدیویی |

 

Wondershare Recoverit Video Repair 1.1.2.3 نام یک نرم افزار جدید و قدرتمند در زمینه تعمیر فایل‌های ویدیویی است که می‌تواند فیلم‌های مورد نظر شما در انواع فرمت‌ها را ترمیم و ایرادات آنان در پخش را برطرف نماید. بنا بر دلایل مختلف، این احتمال وجود دارد که روند پخش کردن یک فایل ویدیویی با شکست مواجه شود؛ از جمله عوامل این اتفاق می‌توان به خطا در حین انتقال و یا کپی کردن فایل، نیمه‌کاره دانلود شدن فایل ویدیویی و … اشاره کرد. همه این‌ها سبب می‌شوند که روند پخش فیلم با مشکل مواجه شده و گاها حتی پخش‌کننده‌های تصویری قادر به نمایش آن نباشند. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا شما بتوانید ایرادات این‌چنینی در فیلم‌ها را برطرف کنید تا دیگر به این لحاظ مشکلی برای پخش فیلم‌ها وجود نداشته باشد.

این نرم افزار از شمار گسترده‌ای از فرمت‌های رایج از قبیل MOV, MP4, M4V, M2TS, MKV, MTS, 3GP, AVI, FLV و … پشتیبانی کامل دارد تا بتوانید ویدیوها را به آسانی و با کیفیت بسیار بالا ترمیم کنید. این برنامه می‌تواند انواع مختلفی از موارد که منجر به در دسترس نبودن بخش‌هایی از فیلم‌ها شده‌اند را شناسایی و به طرق مختلف اقدام به رفع آنان کند. خطای کارت حافظه، خطا در هنگام انتقال و یا دانلود فایل، خطا در هارد درایو و … از جمله مواردی هستند که چنانچه فایل ویدیویی شما بر اثر این عوامل دچار اشکال شده باشد، نرم افزار فعلی قادر به رفع آن است. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Wondershare Recoverit Video Repair را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wondershare Recoverit Video Repair :

– امکان برطرف ساختن انواع ایرادات موجود در فایل‌های ویدیویی

– امکان رفع مشکلات مربوط به انکود، کپی و انتقال فایل‌های ویدیویی

– ترمیم وضوح استاندارد ویدیوها

– امکان پیش‌نمایش فیلم‌ها پیش از ذخیره‌سازی

– عدم وجود محدودیت در سایز ویدیوها

– دارا بودن رابط گرافیکی زیبا و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Wondershare Recoverit Video Repair.cover1  300x204 - دانلود Wondershare Recoverit Video Repair 1.1.2.3 - نرم افزار تعمیر فایل‌های ویدیویی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 45 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR