دانلود سریال پایتخت 6 – نسخه اصلی و بدون تبلیغات + تمام قسمت‌های پخش شده

دانلود سریال پایتخت 6 - نسخه اصلی و بدون تبلیغات + تمام قسمت‌های پخش شده

 

دانلود سریال پایتخت 6

| فصل ششم سریال پایتخت – قسمت سیزدهم اضافه شد… |

 

سریال پایتخت 6 نام یک مجموعه تلویزیونی جدید ویژه نوروز 99 است که در تعطیلات نوروزی امسال هرشب ساعت 22:15 از شبکه اول صدا و سیما پخش می‌شود. در صورتی که شما نیز از دوست‌داران سریال طنز پایتخت هستید و تاکنون فصل یکم تا پنجم این سریال جذاب را دنبال کرده‌اید، احتمالا مثل ما مشتاق به تماشای فصل ششم این سریال هستید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، مجموعه کامل سریال محبوب و مردمی پایتخت 6 را برای شما عزیزان بازدیدکننده آماده کرده‌ایم که بتوانید یکایک قسمت‌ها را دانلود و از تماشای این سریال لذت ببرید. مجموعه پایتخت، به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده، سریالی است که اولین فصل آن در نوروز 1390 از شبکه 1 سیما پخش شد. اکنون که نزدیک به یک دهه از تولد این سریال محبوب گذشته، در نوروز 99 فصل ششم این سریال هرشب میهمان خانه‌های ماست.

ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن نوروز 99 به همه شما ایرانیان عزیز در جای‌جای دنیا، پیشنهاد می‌کنیم تماشای این سریال تلویزیونی جذاب و محبوب را از دست ندهید. نوروز امسال با هر سال دیگری برای مردم ایران متفاوت بود؛ زیرا که با توجه به شیوع ویروس کرونا امکان خروج از منزل تا حد بسیاری برایمان غیرممکن بود و سلامت ما و اعضای خانواده‌مان را تهدید می‌کرد. حال که دیگر خبری از مسافرت و دید و بازدیدهای عید نیست، فرصت را برای تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌تان از دست ندهید. اگر به هر دلیل هنوز موفق به تماشای سریال پایتخت 6 نشده و یا اینکه می‌خواهید این مجموعه را نیز به آرشیو خود اضافه کنید، ما برایتان مجموعه کامل این سریال تلویزیونی را آماده کرده‌ایم تا بتوانید در ایام عید از تماشای آن لذت ببرید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن سریال پایتخت 6 را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

محصول: ایران

موضوع: خانوادگی | کمدی

کارگردان : سیروس مقدم

با هنرنمایی: محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی، بهرام افشاری

مدت زمان: هر قسمت میانگین 60 دقیقه

سال تولید: 1398

تاریخ انتشار: 1399

 

 

کاور دوم سریال پایتخت 6 :

 

Paytakht6.cover1  300x300 - دانلود سریال پایتخت 6 - نسخه اصلی و بدون تبلیغات + تمام قسمت‌های پخش شده

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 200 ~ 300 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR