دانلود دوره جامع برنامه نویسی پایتون – The Complete Python Masterclass: Learn Python From Scratch – Udemy

دانلود دوره جامع برنامه نویسی پایتون - The Complete Python Masterclass: Learn Python From Scratch - Udemy

 

دانلود جامع برنامه نویسی پایتون

| The Complete Python Masterclass: Learn Python From Scratch |

MP4 | | Duration: 29 hours | Language: English

 

دوره جامع برنامه نویسی پایتون (The Complete Python Masterclass: Learn Python From Scratch) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. این روزها طرفداران و علاقه‌مندان به یادگیری زبان برنامه‌نویسی پایتون روز به روز در حال افزایش‌ هستند. اگر شما هم به عنوان یکی از افراد تازه‌کار قصد دارید به جامعه توسعه‌دهندگان زبان برنامه‌نویسی پایتون بپیوندید، این مطلب مختص شماست! در این مطلب از سایت یاس دانلود، با معرفی یک دوره آموزشی بروز شده در زمینه آموزش برنامه‌نویسی به زبان پایتون در خدمت شما عزیزان هستیم که سعی می‌کند مفاهیم مختلف این زبان را از مباحث مقدماتی تا پیشرفته برای شما بازگو کند.

در این دوره آموزشی، انواع مختلف مباحث پرکاربرد در حوزه برنامه‌نویسی به زبان پایتون مورد بحث قرار می‌گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به فریمورک جنگو (Django)، فلاسک (Flask) و حتی مبحث وب اسکرپینگ (Web scraping) اشاره کرد. این دوره آموزشی، با دارا بودن سرفصل‌هایی منظم و جامع، شما را به صورت قدم به قدم با مفاهیم مختلف در برنامه‌نویسی پایتون آشنا می‌کند تا ضمن یادگیری مفاهیم اصلی بتوانید در ادامه شروع به کدنویسی به زبان پایتون و حتی ساخت اپلیکیشن‌هایی با رابط گرافیکی بپردازید. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های دوره جامع برنامه نویسی پایتون :

– آشنایی با پایتون 3 (اخرین نسخه)

– فهم لیه مفاهیم مطرح در زبان برنامه‌نویسی پایتون

– آشنایی با طرز کار سلنیوم در پایتون

– آشنایی با نحوه ساخت اپلیکیشن گرافیکی در پایتون

– آشنایی با تکینتر (Tkinter)

– آشنایی با شیوه ساخت اپلیکیشن وب با فریمورک جنگو

– آشنایی با نحوه پردازش تصاویر و ویدیوها با اپن‌سی‌وی (OpenCV)

– آشنایی با مفاهیم فلاسک (Flask)

– آشنایی با آنالیز داده در پایتون

– اشنایی با برنامه‌نویسی شیء گرا در پایتون

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 5.12 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR