دانلود آموزش طراحی متریال در اندروید – The Complete Android Material Design Course – Udemy

دانلود دوره آموزش طراحی متریال در اندروید - The Complete Android Material Design Course - Udemy

 

دانلود آموزش طراحی متریال در اندروید

| The Complete Android Material Design Course |

MP4 | | Duration: 18h 47m | Language: English

 

آموزش طراحی متریال در اندروید (The Complete Android Material Design Course) نام آموزش ویدیویی جدیدی است که برای شما بازدیدکنندگان محترم وب‌سایت یاس دانلود در نظر گرفته‌ایم. یکی از اصلی‌ترین عوامل موفقیت یک اپ اندرویدی در بازار نرم افزارهای موبایل، طراحی ظاهری آن است. واقعیت امر آن است که هرچقدر هم اپلیکیشن شما از نظر ساختار و منطق عملکرد بی‌نقصی داشته باشد، باز هم این کاربر نهایی است که بر حسب سلیقه خود به آن امتیاز می‌دهد. بنابراین زمانی که شروع به ساخت یک پروژه می‌کنید، لازم است که توجه ویژه‌ای به رابط گرافیکی آن داشته باشید. در این مطلب از سایت یاس دانلود، دوره آموزشی جدیدی را برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم که سعی می‌کند طراحی متریال (Material Design) و نحوه کار با انواع کامپوننت‌ها در این نوع طراحی را به شما آموزش دهد.

پروژه طراحی و ساخت یک نرم افزار، عمدتا به دو بخش تقسیم می‌شود: Front-end/Back-end؛ در بک اند پروژه به مباحثی همچون کدنویسی و ساختار پایگاه داده نرم افزار پرداخته می‌شود و در فرانت‌اند، هرآنچه که قرار است کاربر نهایی با آن سر و کار داشته باشد طراحی می‌گردد. در این دوره آموزشی، سعی بر آن است تا شما مخاطبان عزیز و گرامی بتوانید با طراحی متریال آشنایی پیدا کنید و پروژه خود را از نظر زیبایی و کاربرپسند بودن به سطح قابل قبولی برسانید تا درصد و احتمال موفقیت بالاتری را به نسبت رقبا در مارکت داشته باشد. هم اکنون می توانید این مجموعه آموزشی را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

سرفصل‌های دوره آموزش مقدماتی برنامه نویسی اندروید :

– آشنایی با مفاهیم موثیر در طراحی گرافیکی اپلیکیشن‌ها در اندروید

– آشنایی با کلیه امکانات طراحی متریال در محیط اندروید

– آشنایی قدم به قدم و پروژه محور با انواع کامپوننت‌ها

– مناسب برای توسعه‌دهندگان مبتدی و نیمه حرفه‌ای اندروید

و …

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : MP4
  • حجم : 2.78 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR