دانلود تقویم 99 استقلال – تقویم سال ۹۹ ویژه هواداران باشگاه استقلال تهران

دانلود تقویم 99 استقلال - تقویم سال ۱۳۹۹ ویژه هواداران باشگاه استقلال تهران

 

دانلود تقویم 99 استقلال

| تقویم سال ۹۹ ویژه هواداران باشگاه استقلال تهران |

 

تقویم 99 ؛ همانطور که طی چند سال گذشته تاکنون شاهد بوده‌اید، همواره سعی داشته‌ایم تقویم جدید هجری شمسی را در انواع پس‌زمینه‌ها و متناسب با سلایق گوناگون در اختیار شما کاربران عزیز و گرامی قرار دهیم. ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن نوروز باستانی به خدمت همه شما ایرانیان عزیز در هر کجای دنیا، در این مطلب از سایت یاس دانلود فایل باکیفیت تقویم سال ۱۳۹۹ هجری شمسی (ویژه هواداران باشگاه استقلال تهران) را برای شما بازدیدکنندگان عزیز آماده کرده‌ایم. پیش‌تر، تقویم 99 را در انواع پس‌زمینه‌ها ارائه کردیم که بتوانید با انتخاب موضوع دلخواه، مجموعه تقویم سال جدید هجری شمسی را دانلود و آن را بر روی پس‌زمینه سیستم خود قرار دهید.

اطلاعات موجود در این تقویم‌ها اعم از رویدادها، روزهای تعطیل، مناسبت‌ها و… تماما بر مبنای اطلاعات موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران بوده و چیزی که در میان آن‌ها تفاوت ایجاد می‌کند، تنوع سلیقه شماست. در صورتی که شما نیز از دوست‌داران ورزش فوتبال علی‌الخصوص از آبی‌دلان پایتخت هستید، این تقویم مختص شماست! تقویم 99 استقلال، یک فایل در اندازه بسیار بزرگ است که می‌توانید با دانلود و چاپ، آن را بر روی دیوار نصب کنید و یا اینکه در قالب دیجیتالی از آن استفاده نمایید. متناسب با موضوع این تقویم، طرفداران باشگاه استقلال می‌توانند تقویم سال 99 هجری شمسی را در حال و هوای تیم محبوب خود به همراه داشته و حتی تقویم خود را هم به حال و هوای تیم محبوب‌شان درآورند. شما هم اکنون می توانید تقویم 99 با ویژه هواداران باشگاه استقلال تهران را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

حیوان سال 99 : موش

زمان و لحظه تحویل سال 1399 : ساعت 7 و 19 دقیقه و 37 ثانیه

روز جمعه 1 فروردین 1399 هجری شمسی

مطابق 25 رجب 1441 هجری قمری و 20 مارس 2020 میلادی

 

 

پیش‌نمایش تقویم 99 ویژه هواداران باشگاه استقلال:

 

Esteglal Taghvim Preview.cover1  210x300 - دانلود تقویم 99 استقلال - تقویم سال ۹۹ ویژه هواداران باشگاه استقلال تهران

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : JPG
  • حجم : 13.5 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR