دانلود darktable 3.0.1 – نرم افزار ویرایش و کار بر روی تصاویر RAW

دانلود darktable 3.0.1 - نرم افزار ویرایش و کار بر روی تصاویر RAW

 

دانلود darktable

| نرم افزار ویرایش و کار بر روی تصاویر RAW |

 

darktable 3.0.1 نام یک بسته نرم افزاری قدرتمند، محبوب و پیشرفته در زمینه کار بر روی تصاویر خام (RAW) است که بسیاری از افراد حرفه‌ای و خبره در حوزه عکاسی، آن را یک رقیب بسیار جدی برای ادوبی لایت‌روم (Adobe Lightroom) به شمار می‌آورند. همانطور که می‌دانید، دنیای تصاویر ثبت شده توسط یک عکاس، با مجموعه تصاویری که در فضای وب، شبکه‌های اجتماعی و … می‌بینید بسیار متفاوت است. زمانی که تصمیم جدی برای عکاسی می‌گیرید، همیشه موضوعی را باید در نظر داشته باشید و آن هم این است که قدرت تصاویر RAW را دست کم نگیرید! زمانی که شروع به ثبت تصاویر خام می‌کنید، تازه درمی‌یابید که این گونه عکس‌ها تفاوت عمده‌ای با دیگر تصاویر رایج دارند. برای باز کردن و ویرایش این نوع از عکس‌ها، نیازمند ابزار مخصوصی هستید که تا پیش از این، ابزار ادوبی لایت‌روم را به عنوان مشهور‌ترین آن می‌شناختیم.

در این مطلب از سایت یاس دانلود با معرفی یک ابزار جایگزین حرفه‌ای برای لایت‌روم در خدمت شما کاربران عزیز هستیم که امکان کار بر روی تصاویر RAW را برای شما در محیطی کاملا جدید و جذاب فراهم می‌کند. ادوبی لایت روم مشهورترین ابزار دستکاری و ویرایش تصاویر RAW است؛ ولی باید در نظر داشت که این برنامه، «تنها» گزینه موجود برای این کار نیست. نرم افزار جدیدی که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما عزیزان در نظر داریم، یک ابزار رایگان و متن باز است که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر حجیم RAW را مشاهده و ویرایش کید. اینگونه تصاویر در واقع عکس‌هایی هستند که هیچ پردازشی بر روی آن‌ها انجام نگرفته و در واقع بدون هیچگونه فشرده‌سازی، تمامی جزئیات ممکن را در خود دارند. نرم افزار فعلی شما را قادر می‌سازد تا بتوانید اینگونه عکس‌ها را به راحتی باز کرده و تغییرات دلخواه خود را بر روی جزئیات آن اعمال نمایید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار darktable را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار darktable :

– امکان ویرایش تصاویر در لایه‌هایی مجزا بدون تخریب فایل اصلی

– امکان بهره‌گیری از نهایت قدرت ویرایش تصاویر خام

– امکان پردازش تصاویر با شتاب‌دهنده سخت‌افزاری گرافیکی

– امکان مدیریت حرفه‌ای فضاهای رنگی در عکس‌ها

– امکان فیلترگذاری و جستجوی سریع و آسان تصاویر

– سازگاری با ده‌ها فرمت گرافیکی مختلف و شناخته شده

– رایگان و متن باز بودن

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

darktable.cover1  300x169 - دانلود darktable 3.0.1 - نرم افزار ویرایش و کار بر روی تصاویر RAW

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 71 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR