دانلود AlterPDF Pro 5.1 – ابزار جامع کار بر روی اسناد PDF

دانلود AlterPDF Pro 5.1 - ابزار جامع کار بر روی اسناد PDF

 

دانلود AlterPDF Pro

| ابزار جامع کار بر روی اسناد PDF |

 

AlterPDF Pro 5.1 نام یک ابزار جامع و قدرتمند در زمینه کار با اسناد پی‌دی‌اف (PDF) است که شما را از ده‌ها ابزار مشابه دیگر بی‌نیاز می‌کند. همانطور که می‌دانید، فرمت پی‌دی‌اف به دلیل کاربرد زیاد در بین کاربران توانسته جایگاه قابل قبولی را به دست آورد؛ به نحوی که پیش‌بینی می‌شود انواع دیگر فرمت‌های متنی، گرافیکی و … جای خود را به فرمت پی‌دی‌اف بدهند. مشکلی که وجود دارد این است که عمدتا ابزارهایی که توانایی نمایش و یا ویرایش اینگونه فایل‌ها را دارند، دارای حجمی بالا بوده و کار با آن‌ها در تمامی سیستم‌ها میسر نیست.

از طرفی، گاها برخی از این نرم افزارها دارای ضعف در امکانات پشتیبانی شده هستند و یا اینکه به دلیل سنگینی بیش از حد، بخش قابل توجهی از منابع سیستم را به خود اختصاص می‌دهند. به کمک نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته‌ایم، امکانی برای شما مهیا خواهد بود تا بتوانید به مجموعه‌ای از امکانات کاربردی برای کار با اسناد پی‌دی‌اف دسترسی داشته باشید و در نهایت سادگی بتوانید عملیات ویرایش، نمایش، تبدیل فرمت و … را بر روی این فرمت به انجام برسانید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار AlterPDF Pro را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار AlterPDF Pro :

– تبدیل فرمت PDF به فرمت‌های گرافیکی

– امکان تبدیل تصاویر به فرمت پی‌دی‌اف

– امکان استخراج متن از محتوای اسناد پی‌دی‌اف

– قابلیت ادغام چندین سند مختلف با هم

– امکان چرخش صفحات

– امکان برش دادن صفحات

– امکان جداسازی صفحات از اسناد PDF

– قابلیت رمزگذاری بر روی اسناد

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

AlterPDF Pro.cover1  300x217 - دانلود AlterPDF Pro 5.1 - ابزار جامع کار بر روی اسناد PDF

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

– برنامه را نصب کنید
– فایل Patch.exe (موجود در فایل فشرده ای که دانلود کرده اید) را در محل نصب برنامه کپی و اجرا کنید
– بر روی Patch کلیک کنید

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 15.9 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR