دانلود Vero Worknc 2020.1 x64 – نرم افزار برنامه‌ریزی دستگاه‌های CNC

دانلود Vero Worknc 2020.1 x64 - نرم افزار برنامه‌ریزی دستگاه‌های CNC

 

دانلود Vero Worknc

| نرم افزار برنامه‌ریزی دستگاه‌های CNC |

 

Vero Worknc 2020.1 x64 نام یک ابزار قدرتمند و مطرح در زمینه برنامه‌ریزی دستگاه‌های سی‌ان‌اسی (CNC) است. به کمک این برنامه، می‌توان برای انواع دستگاه‌های CNC از نوع 2 یا 5 محوره برنامه‌ریزی و در محیط همین نرم افزار به بررسی خطاها و ایرادات احتمالی پرداخت. این نرم افزار، به شکل گسترده‌ای توسط تولیدکنندگان خودرو در کشورهای غربی، ژاپن و کره مورد استفاده قرار گرفته و دیگر کاربرد آن، مربوط به برنامه‌ریزی دستگاه‌های سی‌ان‌سی است که کاربردی قابل توجه در صنایع مختلف دارد.

یکی از مهم‌ترین انتظارات کاربران حین کار با نرم افزارهای برنامه‌ریزی دستگاه‌های سی‌ان‌سی، سهولت در استفاده است؛ زیرا که این دستگاه‌ها امروزه در زمینه‌های مختلف صنعت کاربرد داشته و روز به روز بر تعداد کاربران اینگونه نرم افزارها افزوده می‌شود. نرم افزار فعلی، یک راهکار جدید و قدرتمند برای برنامه‌نویسی دستگاه‌های سی‌ان‌اسی 2 و 5 محوره است که کاربر می‌تواند به کمک آن انواع قالب‌ها و طرح‌ها را در محیط همین برنامه طراحی نماید. از مهم‌ترین امکانات این نرم افزار می‌توان به توانایی وارد کردن نقشه‌های فنی از دیگر نرم افزار نظیر اتوکد و دیگر ابزارهای مشابه اشاره کرد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Vero Worknc را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Vero Worknc :

– امکان برنامه‌ریزی آسان انواع دستگاه‌های CNC از نوع 2 یا 5 محوره

– کاربرد گسترده در زمینه خودروسازی و تولیدات صنعتی

– امکان برنامه‌ریزی برای برش در اشکال مختلف بر روی سطوح در فرآیندهای تولید

– امکان برنامه‌ریزی برای برش و ماشین‌کاری قطعات صنعتی

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Vero Worknc.cover1  300x169 - دانلود Vero Worknc 2020.1 x64 - نرم افزار برنامه‌ریزی دستگاه‌های CNC

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 1.57 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR