دانلود بازی Vilundia برای PC

دانلود بازی Vilundia برای PC

 

دانلود بازی Vilundia برای کامپیوتر

| بازی پادشاهی ویلوندیا |

| نسخه DARKZER0 |

 

Vilundia بازی کم‌حجم جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال 2020 توسط Spaghetti Code Ltd ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. این بازی رایانه‌ای جدید، یک تجربه تک نفره و آسان در سبک سری بازی‌های کارتی را برای شما به ارمغان می‌آورد که هم مهارت و هم شانس در بردن شما نقش دارند. داستان این بازی در رابطه با پادشاهی ویلوندیا به تصویر کشیده می‌شود. دو جناح از نیروهای جنگی در محوریت داستانی بازی تلاش می‌کنند تا قدرت را به دست گرفته و بر سرزمین‌ها و منابع موجود تسلط پیدا کنند.

شما به انتخاب خود می‌توانید در قالب هریک از این جناح‌ها به ایفای نقش پرداخته و با یادگیری مهارت هر طرف، از آن برای تضعیف دشمن استفاده کنید. هدف اصلی شما، تسلط یافتن بر منابع و سرزمین‌ها است؛ البته پیش از آنکه نیروهای سمت مقابل بتوانند به آن فکر کنند! مواد خوراکی، تخم اژدها، خفاش، ماه، خورشید و … از جمله منابع و قدرت‌هایی هستند که شما بر سر آن با دشمن خود به رقابت خواهید پرداخت. مشابه با دیگر بازی‌های سبک کارتی، هر کارت می‌تواند مهارت شما را تکامل ببخشد و همواره باید در تلاش باشید تا به تعداد آن اضافه کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Vilundia را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Vilundia1 300x169 - دانلود بازی Vilundia برای PC Vilundia2 300x169 - دانلود بازی Vilundia برای PC

 

Vilundia3 300x169 - دانلود بازی Vilundia برای PC Vilundia4 300x169 - دانلود بازی Vilundia برای PC

 

تریلر بازی Vilundia :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 and up
Processor: Intel or AMD
Memory: 500 MB RAM
Graphics: Graphics card supporting Open GL 2.0
Storage: 500 MB available space
Sound Card: Internal speaker or sound card

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 377 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR