دانلود Quick CPU 3.3.4.0 – نرم افزار بهینه‌سازی عملکرد پردازنده سیستم

دانلود Quick CPU 3.3.4.0 - نرم افزار بهینه‌سازی عملکرد پردازنده سیستم

 

دانلود Quick CPU

| نرم افزار بهینه‌سازی عملکرد پردازنده سیستم |

 

Quick CPU 3.3.4.0 نام یک ابزار مفید و کاربردی جدید در زمینه نظارت و بهینه‌سازی عملکرد پردازنده سیستم است که می‌تواند این عمل را به ساده‌ترین شکل ممکن برای شما فراهم آورد. این برنامه، در دسته ابزارهای بهینه‌سازی سخت افزار سیستم عمل می‌کند و به واسطه آن می‌توانید عملکردی بهتر و سریع‌تر را از پردازنده سیستم شاهد باشید. از آنجا که سرعت اجرای دستورات در سیستم تا حد بسیاری وابسته به پردازنده است، شما با استفاده از این برنامه می‌توانید عملکرد سیستم خود را بهبود بخشیده و تا حد بسیاری به اجرای سریع‌تر دستورات کمک کنید.

برخلاف گذشته، سخت افزار رایانه‌های امروزی دارای خصوصیات پیشرفته‌ای است که با فعال و غیرفعال‌سازی هریک از آن‌ها می‌توانید تا حد بسیاری انتظار یک عملکرد بهینه‌تر را از سیستم داشته باشید. با وجود این امکانات، در برخی مواقع کاربر شاهد عملکرد بهینه سخت افزار نیست و حتی گاها قدرت و سرعتی کمتر از حد انتظار برای کاربر فراهم می‌آید. این برنامه شما را قادر می‌سازد تا بتوانید ضمن یک نظارت حرفه‌ای و قوی بر روی سخت افزار سیستم، پردازنده خود را به طور کامل مورد نظارت قرار دهید و عملکرد هریک از تکنولوژی‌ها را بهینه نمایید.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Quick CPU را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Quick CPU :

– امکان نمایش عملکرد هریک از هسته‌ها بر روی نمودار

– امکان تعیین سایز نمودارها

– امکان نمایش هسته‌های فعال و غیرفعال در هر لحظه از زمان

– امکان تغییر در تنظیمات غیرفعال‌سازی هسته‌ها

– امکان تغییر در سطوح فرکانسی عملکرد هسته‌ها

– امکان بهینه‌سازی و افزایش سرعت و عملکرد پردازنده

– نظارت دائم بر دمای پردازنده

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Quick CPU.cover1  279x300 - دانلود Quick CPU 3.3.4.0 - نرم افزار بهینه‌سازی عملکرد پردازنده سیستم

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 25 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR