دانلود بازی World War II FPS Shooting : Heroes of War 1.0.7 – قهرمانان جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی World War II FPS Shooting : Heroes of War 1.0.7 - قهرمانان جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی World War II FPS Shooting : Heroes of War برای اندروید

| بازی قهرمانان جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

World War II FPS Shooting : Heroes of War 1.0.7 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اکشن از استودیوی بازی سازی Cloud Gaming Studio است. خود را برای حضور در یک چالش اکشن و ماجراجویانه در حال و هوای جنگ جهانی دوم آماده کنید. در این بازی، شما به عنوان یک پیاده‌نظام جنگی ایفای نقش می‌کنید که از دیدگاه اول شخص وارد فضای بازی می‌شود. این بازی سعی می‌کند تا حال و هوای جنگ‌های جهانی را از نگاه یک سرابز نبرد برای شما به تصویر بکشد که بتوانید از تجربه حضور در میادین مختلف نبرد و رویدادهای مختلف ان لذت ببرید.

شما در این بازی می‌توانید رفته رفته خود را به عنوان یک کماندوی خبره نبرد مطرح کنید و با پیروزی در ماموریت‌ها، قدم به قدم به پایان جنگ نزدیک و نزدیک‌تر شوید. شما در این بازی به شمار بسیاری از سلاح‌های جنگی مورد استفاده در دنیای واقعی دسترسی دارید که با استفاده از هریک می‌توانید نحوه تیراندازی در موقعیت‌های گوناگون را تجربه کرده و مهارت کار با این سلاح‌ها را در خود تقویت کنید. این بازی که برای اجرا کردن آن نیازی هم به اینترنت ندارید، شما را قادر می‌سازد تا بتوانید در هر کجا به فضای جنگی مورد علاقه خود قدم گذاشته و از تجربه شلیک به دشمن و حضور در میادین مختلف جنگ جهانی دوم لذت ببرید. هم اکنون می توانید بازی World War II FPS Shooting : Heroes of War را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی World War II FPS Shooting : Heroes of War :

– امکان حضور در میادین مختلف نبرد در هیاهوی جنگ جهانی دوم

– قابلیت استفاده از ده‌ها اسلحه مختلف در موقعیت‌های گوناگون

– عدم نیاز به ارتباط اینترنتی برای تجربه ماموریت‌ها

– محیط گرافیکی بسیار زیبا و چشم‌نواز

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

World War II FPS Shooting 1 150x90 - دانلود بازی World War II FPS Shooting : Heroes of War 1.0.7 - قهرمانان جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت World War II FPS Shooting 2 150x90 - دانلود بازی World War II FPS Shooting : Heroes of War 1.0.7 - قهرمانان جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت World War II FPS Shooting 3 150x90 - دانلود بازی World War II FPS Shooting : Heroes of War 1.0.7 - قهرمانان جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت World War II FPS Shooting 4 150x90 - دانلود بازی World War II FPS Shooting : Heroes of War 1.0.7 - قهرمانان جنگ جهانی دوم برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 40 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR