دانلود gSyncing 1.1.67.0 – همگام‌سازی تقویم و شماره تلفن‌ها بین حساب گوگل و مایکروسافت

دانلود gSyncing 1.1.40.0 - همگام‌سازی تقویم و شماره تلفن‌ها بین حساب گوگل و مایکروسافت

 

دانلود gSyncing

| همگام‌سازی تقویم و شماره تلفن‌ها بین حساب گوگل و مایکروسافت |

 

gSyncing 1.1.67.0 نام یک ابزار مفید و کاربردی به منظور همگام‌سازی شماره تلفن‌ها و اطلاعات تقویم بین حساب گوگل و مایکروسافت است. اگر شما هم از کاربران حساب گوگل (جیمیل) باشید، احتمالا به خوبی از امکانات مختلف آن در زمینه نگهداری دفتر تلفن و اطلاعات تقویم مطلع هستید. با استفاده از این سرویس ابری، کاربر می‌تواند به کلیه اطلاعات مرتبط نظیر شماره تلفن‌ها، تقویم و … بر روی دستگاه‌های اندروید، iOS، ویندوز فون و حتی مرورگرهای اینترنتی در رایانه دسترسی داشته باشد. در واقع کلیه شماره تلفن‌ها و اطلاعات موجود در تقویم، بین دستگاه‌ها همگام شده و شما از هر جا می‌توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

مشکلی که وجود دارد این است که اطلاعات مفیدی که سرویس گوگل در اختیار شما می‌گذارد، در حالت عادی قابل انتقال به سرویس‌های مشابه در حساب مایکروسافت (اوتلوک) نیست. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید مخاطبان، اطلاعات تقویم و اقدامات موجود در حساب جیمیل (Gmail) را به حساب مایکروسافت (Outlook) منتقل کنید. در واقع با استفاده از این نرم افزار، شما هیچ نگرانی در هنگام تغییر حساب ایمیل خود نخواهید داشت و به آسانی می‌توانید اطلاعات خود را از حساب مبدأ به مقصد منتقل کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار gSyncing را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار gSyncing :

– امکان همگام‌سازی شماره تلفن‌ها، تقویم و اقدامات بین حساب گوگل و مایکروسافت

– سرعت و سادگی بسیار

– همگام‌سازی خودکار و بدون دخالت کاربر

– امکان تشخیص خودکار آیتم‌های تکراری

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– پشتیبانی کامل از Outlook 2019, 2016, 2013, 2010 (32- and 64-bit), 2007, 2003

– سازگاری با ویندوز 7، 8.1 و 10

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

gSyncing.cover1  300x176 - دانلود gSyncing 1.1.67.0 - همگام‌سازی تقویم و شماره تلفن‌ها بین حساب گوگل و مایکروسافت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 10.3 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR