دانلود Axence netTools 5.0.1.28533 – نرم افزار مدیریت و نظارت بر شبکه

دانلود Axence netTools 5.0.1.28533 - نرم افزار مدیریت و نظارت بر شبکه

 

دانلود Axence netTools

| نرم افزار مدیریت و نظارت بر شبکه |

 

Axence netTools 5.0.1.28533 نام یک محصول نرم افزار جدید، رایگان و قدرتمند در زمینه مدیریت و نظارت بر شبکه است که مدیران آی‌تی (IT) می‌توانند آن را در زمینه نیازهای مختلف خود مورد استفاده قرار دهند. به کمک این ابزار، شما می‌توانید عملکرد سرورها و روند در دسترس بودن آن‌ها را در ساعات مختلف شبانه‌روز مورد بررسی قرار داده و در صورت وقوع مشکل یا اختلال در عملکرد هریک، سریعا تصمیم مناسب را اتخاد کنید. این برنامه، شامل 4 ابزار مختلف و پرکاربرد برای مدیران شبکه است که به کمک آن بتوانید وضعیت ارسال و دریافت بسته‌ها در شبکه را مورد آزمون قرار داده و با پینگ گرفتن از مقاصد، در دسترس بودن سرورها را در هر لحظه مورد بررسی قرار دهید.

ابزارهای نظارتی این نرم افزار شما را قادر می‌سازد تا بتوانید چندین سرور مختلف را به طور همزمان زیر نظر گرفته و روند پاسخ‌دهی آن‌ها به درخواست‌ها را دائما مورد بررسی قرار دهید. علاوه بر این، شما می‌توانید برای رویدادهای مختلف این نرم افزار، اعلان هشدار تنظیم کنید تا در صورت وقوع آن‌ها، از طریق ایمیل و یا … نسبت به آنان اطلاع پیدا کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Axence netTools را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Axence netTools :

– امکان نظارت جامع بر روی هاست و سرورها

– قابلیت نمایش اطلاعات کامل از اطلاعات هر سیستم

– قابلیت بررسی کانکشن‌های متصل به رایانه و پورت‌های آن

– امکان اسکن کردن شبکه و بررسی گره‌ها

– امکان ارسال اعلان هشدار از طریق ایمیل به مدیر سیستم

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Axence netTools.cover1  287x300 - دانلود Axence netTools 5.0.1.28533 - نرم افزار مدیریت و نظارت بر شبکه

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 21 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR