دانلود بازی Amazing Taxi Sim 2020 Pro 1.0.2 – شبیه‌ساز رانندگی تاکسی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Amazing Taxi Sim 2020 Pro 1.0.2 - شبیه‌ساز رانندگی تاکسی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Amazing Taxi Sim 2020 Pro برای اندروید

| بازی شبیه‌ساز رانندگی تاکسی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Amazing Taxi Sim 2020 Pro 1.0.2 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک شبیه‌سازی از استودیوی بازی سازی StrongUnion Games است. بازی اندرویدی که در این مطلب به شما عزیزان معرفی می‌کنیم، متفاوت با عناوینی است که پیش از این تجربه کرده‌اید. بر خلاف دیگر عناوین سبک اتومبیل‌رانی، این بار قرار است که وسیله نقلیه خود را با هدفی مهم در سطح شهر به حرکت درآورید. در این بازی شما به عنوان یک راننده تاکسی خبره و کاربلد وارد می‌شوید؛ جایی که اتومبیل‌هایی پیشرفته از قبیل بی ام و، بنز و … به تاکسی تبدیل شده و شما را قادر ساخته‌اند تا بتوانید با آن‌ها به مسافرکشی در سطح شهر بپردازید.

بازی شبیه‌سازی شگفت‌انگیز تاکسی 2020، یک عنوان گرافیکی جدید و سرگرم‌کننده است که تمامی جنبه‌های حاکم بر آن برگرفته از دنیای واقعی است. شما در گاراژ اتومبیل خود می‌توانید انواع مختلف تاکسی‌ها را جمع‌آوری و ارتقا دهید. با شروع روز، می‌توانید در سطح شهر شروع به حرکت کرده و منتظر مسافران باشید تا با سوار کردن آن‌ها و رساندن هریک به مقصد، کسب درآمد کنید. از دیگر خصوصیات این بازی می‌توان به دارا بودن ده‌ها مرحله متنوع، گرافیک عالی و چشم‌نواز و امکان بازی در حالت داستانی اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی Amazing Taxi Sim 2020 Pro را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Amazing Taxi Sim 2020 Pro :

– دارا بودن ده‌ها ماموریت و چالش مختلف

– امکان شخصی‌سازی اجزای مختلف در بازی

– امکان مسافرکشی در سطح شهر

– قابلیت ارتقای توانایی تاکسی‌ها

– دارا بودن گرافیک بسیار عالی و واقع‌گرایانه

– قابلیت رانندگی در حالت بدون ماموریت

– رانندگی در ترافیک و شبیه‌سازی واقع‌گریانه آن

– امکان کنترل تاکسی در سه زاویه مختلف دوربین

– شبیه‌سازی واقع‌گرایانه صدای موتور خودرو

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Amazing Taxi Sim 2020 Pro 1 150x96 - دانلود بازی Amazing Taxi Sim 2020 Pro 1.0.2 - شبیه‌ساز رانندگی تاکسی برای اندروید + نسخه بی نهایت Amazing Taxi Sim 2020 Pro 2 150x96 - دانلود بازی Amazing Taxi Sim 2020 Pro 1.0.2 - شبیه‌ساز رانندگی تاکسی برای اندروید + نسخه بی نهایت Amazing Taxi Sim 2020 Pro 3 150x96 - دانلود بازی Amazing Taxi Sim 2020 Pro 1.0.2 - شبیه‌ساز رانندگی تاکسی برای اندروید + نسخه بی نهایت Amazing Taxi Sim 2020 Pro 4 150x96 - دانلود بازی Amazing Taxi Sim 2020 Pro 1.0.2 - شبیه‌ساز رانندگی تاکسی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR