دانلود ImTOO iPhone Contacts Transfer 1.2.26 Build 20200222 – نرم افزار مدیریت شماره تلفن‌ها در آیفون

دانلود ImTOO iPhone Contacts Transfer 1.2.26 Build 20200222 - نرم افزار مدیریت شماره تلفن‌ها در آیفون

 

دانلود ImTOO iPhone Contacts Transfer

| نرم افزار مدیریت شماره تلفن‌ها در آیفون |

 

ImTOO iPhone Contacts Transfer 1.2.26 Build 20200222 نام یک محصول نرم افزاری جدید و قدرتمند در زمینه مدیریت شماره تلفن‌ها در گوشی آیفون است. همانطور که می‌دانید، شرکت اپل به منظور مدیریت، پشتیبان‌گیری و انتقال اطلاعات بین آیفون و رایانه، ابزار آیتونز (iTunes) را پیشنهاد می‌کند که عمده کاربران ترجیح می‌دهند که استفاده از آن را متوقف کرده و ابزارهای دیگر را جایگزین آن می‌کنند. با این کار، برخی از محدودیت‌ها در رابطه با مدیریت دیتای موجود بر روی گوشی آیفون کاسته شده و کاربر می‌تواند با سهولت بیشتری به مدیریت اطلاعات خود بپردازد. در این مطلب، با معرفی یکی از ابزارهای ساده و در عین حال پرکاربردی در زمینه مدیریت شماره تلفن‌ها به خدمت شما کاربران عزیز آمده‌ایم.

این برنامه که به طور خاص برای مدیریت شماره تلفن‌ها بر روی گوشی‌های آیفون طراحی شده، امکانی را مهیا می‌کند تا کاربر بتواند ضمن اتصال گوشی خود به رایانه، مجموعه شماره تلفن‌های خود را مشاهده و ویرایش نماید. کاربرد اصلی این برنامه در مواقعی است که شما بخواهید شماره تلفن‌ها بر روی آیفون را به رایانه منتقل کرده و ضمن پشتیبان‌گیری از آن، بتوانید پس از اعمال تغییرات دلخواه خود مجددا آنان را بر روی گوشی موبایل خود بازگردانی کنید. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار ImTOO iPhone Contacts Transfer را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار ImTOO iPhone Contacts Transfer :

– امکان پشتیبان‌گیری سریع و آسان از شماره تلفن‌ها در رایانه

– قابلیت سازماندهی بهتر شماره تلفن‌ها پس از برون‌ریزی اطلاعات

– قابلیت پشتیبان‌گیری از شماره تلفن‌های فضای ابری

– امکان بازیابی شماره تلفن‌ها بر روی گوشی‌های آیفون

– قابلیت تهیه خروجی CSV/VCF از شماره تلفن‌ها با امکان درون‌ریزی مجدد

– پشتیبانی از سرویس‌های محبوب مخاطب آنلاین نظیر Google Contacts, Yahoo Address Books, Outlook, Windows Address Books, Apple Address Book, Fastmail, Rediff Mail, Mail.com, Loposte, Orange, Skype, Freenet.de, Incredimail و …

– قابلیت به اشتراک‌گذاری سریع و آسان شماره تلفن‌ها بین آیفون و رایانه

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– سگاری کامل با نسخه‌های جدید سیستم‌عامل اپل (iOS 13) و آیفون نسل جدید (آیفون 11)

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

ImTOO iPhone Contacts Transfer.cover1  300x185 - دانلود ImTOO iPhone Contacts Transfer 1.2.26 Build 20200222 - نرم افزار مدیریت شماره تلفن‌ها در آیفون

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 37 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR