دانلود بازی Creepy Tale برای PC

دانلود بازی Creepy Tale برای PC

 

دانلود بازی Creepy Tale برای کامپیوتر

| بازی افسانه دلهره‌آور |

| نسخه DARKZER0 |

 

Creepy Tale بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های ماجرایی می باشد که در سال 2020 توسط Deqaf Studio ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در حالی که با برادر خود در حال قد زدن بودید، ناگهان همه چیز چهره‌ای وحشتناک به خود گرفته و قهرمان داستان بازی، وارد مجموعه‌ای از چالش‌ها و اتفاقات ترسناک می‌شود. برادر شما ربوده شده و شما اکنون با جنگلی شوم و پرخطر سر و کار دارید. انواع مختلفی از موجودات ناشناخته و عجیب و غریب نیز در پیش روی‌تان ظاهر می‌شوند که برای گذر از آن‌ها، باید معماهای زیادی را پشت سر بگذارید.

مسیرهایی که در پیش روی دارید را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و اجازه ندهید که مشکلات شما را نیز گرفتار کنند. هدف اصلی، نجات دادن برادرتان است؛ بنابراین باید برای نجات او، تا حد امکان نیز از سلامت خود محافظت کنید. داستان تاریکی این جنگل را کشف کنید؛ زیرا که در گذشته این مکان پر از صلح و آرامش بوده و اتفاقی شوم آن را به چنین مکان ترسناکی تبدیل کرده است. در این بازی، فرصتی برای شما مهیا شده تا بتوانید یک بار برای همیشه به این اسرار خاتمه داده و پرده از اسرار جنگل  بردارید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Creepy Tale را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Creepy Tale 1 300x169 - دانلود بازی Creepy Tale برای PC Creepy Tale 2 300x169 - دانلود بازی Creepy Tale برای PC

 

Creepy Tale 3 300x169 - دانلود بازی Creepy Tale برای PC Creepy Tale 4 300x169 - دانلود بازی Creepy Tale برای PC

 

تریلر بازی Creepy Tale :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 7 / 8 / 10
Processor: 2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 600 Series
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 7 / 8 / 10
Processor: 2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 600 Series
Storage: 2 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 223 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR