دانلود بازی KillSquad Heisenberg برای PC

دانلود بازی KillSquad برای PC

 

دانلود بازی KillSquad Heisenberg برای کامپیوتر

| بازی جوخه مرگ |

| نسخه Goldberg |

 

نسخه جدید KillSquad Heisenberg-Goldberg به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

KillSquad Heisenberg بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن می باشد که در سال 2020 توسط Novarama ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی فرصتی برایتان مهیاست تا در قالب گروهی از قهرمانان خبره، برای به دست آوردن قدرت و شکوه والا به سیارات مختلف در دنیا حمله کنید. شما می‌توانید شخصیت اصلی بازی را در ابتدا انتخاب کنید و در مسیر بازی، رفته رفته ماموریت‌های وی را تکیل کنید. استفاده از تجهیزات و مواد تقویت‌کننده، شما را در تکامل شخصیت بازی یاری می‌کند تا بتوانید برای زنده ماندن و ارتقای قدرت در طول ماموریت‌ها از آنان بهره ببرید.

این آیند‌ه‌ای نیست که انتظار آن را می‌کشیدید! کهکشان در هرج و مرج دائم به سر می‌برد. سیارات شرایط خوبی را سپری نمی‌کنند و شرکت‌های بزرگ برای حمله به هرگونه ثروت و دارایی در سراسر کهکشان خود را آماده می‌کنند. در این بازی شما می‌توانید تیمی از بهترین قهرمانان را آماده کرده و سفری پرماجرا به مناطق مختلف دنیا را تجربه کنید. با انتخاب سلاح‌ و مجهز ساختن کاراکتر خود به این امکانات، جهنمی بزرگ را در نبردهای خود رقم بزنید و در برابر هیولاها و دشمنان مختلف ایستادگی کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی KillSquad را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

KillSquad 1 300x169 - دانلود بازی KillSquad Heisenberg برای PC KillSquad 2 300x169 - دانلود بازی KillSquad Heisenberg برای PC

 

KillSquad 3 300x169 - دانلود بازی KillSquad Heisenberg برای PC KillSquad 4 300x169 - دانلود بازی KillSquad Heisenberg برای PC

 

تریلر بازی KillSquad :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 7, 64-bit Windows 8 (8.1) or 64-bit Windows 10
Processor: Intel® Core i3 or AMD Phenom™ II X3
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 660 or AMD Radeon™ HD 7850 with 2 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64-bit Windows 10
Processor: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970/1060 or ATI Radeon R9 series
DirectX: Version 12
Storage: 6 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 8.85 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR