دانلود بازی Tank Mechanic Simulator Shermans برای PC

دانلود بازی Tank Mechanic Simulator برای PC

 

دانلود بازی Tank Mechanic Simulator برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز مکانیکی تانک |

| نسخه RUNE |

 

بروزرسانی در تاریخ 1402/03/19: نسخه جدید Tank Mechanic Simulator Shermans-RUNE به همراه تمامی DLCها جایگزین شد…

Tank Mechanic Simulator Shermans بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن، ماجرایی و شبیه‌سازی می باشد که در سال 2020 توسط .PlayWay S.A ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی شبیه‌ساز مکانیکی تانک، عنوان تازه‌ای است که شما را در حال و هوای جنگ جهانی دوم در نقش یک مکانیک خبره برای تجهیزات نظامی وارد صحنه می‌کند. فضایی از این بازی که شما در آن به ایفای نقش می‌پردازید، موزه‌ای است که در آن شمار بسیاری از تانک‌های مورد استفاده در جنگ‌های جهانی قرار گرفته‌اند. حال شما به عنوان مکانیک خبره و سابقه بسیار در زمینه کار و تعمیرات اینگونه تجهیزات نظامی، وظیفه دارید که خرابی بسیاری از این تانک‌ها را تشخیص داده و آن‌ها را به کار بیندازید.

شما می‌توانید با وسیله نقلیه آفرودی که در اختیار دارید، به دنبال تانک‌های رها شده در بیابان‌ها رفته و با استفاده از تجهیزاتی همچون ردیاب فلزی و …، موقعیت دقیق تانک‌ها را شناسایی کرده و پس از حفاری، آ‌‌ن‌ها را به موزه خود بیاورید. با انتقال دادن تانک‌ها به انبار، می‌توانید بر روی فرآیند نوسازی آن‌ها کار کنید. بخش‌های زنگ زده تانک را جدا کرده و بخش‌های جدید را جایگزین آن کنید. برخی قطعات را تعمیر و برخی دیگر را تعویض کنید تا در نهایت بتوانید یکایک تانک‌ها را به مجموعه خود در موزه اضافه کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Tank Mechanic Simulator را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Tank Mechanic Simulator 1 300x169 - دانلود بازی Tank Mechanic Simulator Shermans برای PC Tank Mechanic Simulator 2 300x169 - دانلود بازی Tank Mechanic Simulator Shermans برای PC

 

Tank Mechanic Simulator 3 300x169 - دانلود بازی Tank Mechanic Simulator Shermans برای PC Tank Mechanic Simulator 4 300x169 - دانلود بازی Tank Mechanic Simulator Shermans برای PC

 

تریلر بازی Tank Mechanic Simulator :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (64-bit) or newer
Processor: Intel Core i3 2100 / AMD Phenom II X4 955 BE
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 570 / Radeon HD 6970
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 8.1 (64-bit) or newer
Processor: Intel Core i5-8400 / AMD Ryzen 5 1600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: 4 GB VRAM (GeForce GTX 980 / AMD Radeon R9 Fury) or better
DirectX: Version 11
Storage: 12 GB available space

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

راهنمای نصب

–  فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار Ultra ISO یا نرم افزار Daemoon Tools باز کنید و یا توسط نرم افزار WinRAR استخراج و نصب نمایید.

–  هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید.

–  کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

–  در صورت هر گونه مشکل راهنمای دانلود سایت رو مطالعه نمایید.

مشخصات
  • فرمت : ISO
  • حجم : 8.69 گیگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR