دانلود بازی Fight of Animals v1.0.3 برای PC

دانلود بازی Fight of Animals v1.0.3 برای PC

 

دانلود بازی Fight of Animals برای کامپیوتر

| بازی مبارزه حیوانات |

| نسخه DARKZER0 |

 

Fight of Animals v1.0.3 بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ورزشی می باشد که در سال 2020 توسط Digital Crafter ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در این بازی، فرصتی برای شما مهیا شده است ا بتوانید مبارزه حیوانات مختلف را مشاهده کرده و از تجربه شرکت در این رقابت‌ها نهایت لذت را ببرید. شمار بسیاری از حیوانات در این مبارزه حضور دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به سگ، روباه، پنگوئن و … اشاره کرد. شما در آغاز این بازی حیوان مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و در ادامه برای رویارویی با دیگر حیوانات وارد عرصه نبرد می‌شوید.

انواع مختلفی از حیوانات عادی که تاکنون به خاطر داشته‌اید، اکنون در این بازی به مبارز واقعی تبدیل شده‌اند. بازیکنان می‌توانند این بازی را به صورت داستانی شروع کنند و با تکمیل کردن ماموریت‌ها، به پادشاه حیوانات تبدیل شوند. نحوه کنترل بازیکنان در این نیز بسیار ساده است و تنها با 4 دکمه مختلف می‌توانید شیوه حرکت و مبارزات شخصیت را کنترل کنید. در صورتی که شما هم از علاقه‌مندان به سبک اکشن و مبارزه‌ای هستید، پیشنهاد می‌کنیم فرصت تجربه این بازی را از دست ندهید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Fight of Animals را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Fight of Animals 1 300x168 - دانلود بازی Fight of Animals v1.0.3 برای PC Fight of Animals 2 300x168 - دانلود بازی Fight of Animals v1.0.3 برای PC

 

Fight of Animals 3 300x169 - دانلود بازی Fight of Animals v1.0.3 برای PC Fight of Animals 4 300x169 - دانلود بازی Fight of Animals v1.0.3 برای PC

 

تریلر بازی Fight of Animals :

 

 



مهرگان آی‌تی


سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64 bit versions required)
Processor: i5-4460
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 750
DirectX: Version 11
Storage: 600 MB available space
Sound Card: Any

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64 bit versions required)
Processor: i7-4790
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 960
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Any

فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 115 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR