دانلود Wipe Bad Disk 2.0 – حذف مطمئن داده‌ها از روی دیسک‌های معیوب

دانلود Wipe Bad Disk 2.0 - حذف مطمئن داده‌ها از روی دیسک‌های معیوب

 

دانلود Wipe Bad Disk

| حذف مطمئن داده‌ها از روی دیسک‌های معیوب |

 

Wipe Bad Disk 2.0 نام یک نرم افزار مفید و کاربردی در زمینه حذف کردن دائمی اطلاعات از روی دیسک‌ها است که می‌تواند این کار را به بهترین شکل ممکن و با قابلیت اطمینان بالا برای شما به انجام برساند. این روزها، شمار بسیاری از ابزارها به منظور حذف کردن دائم اطلاعات در دسترس هستند که هریک قادرند با الگوریتم‌های پیشرفته خود، اطلاعات کاربر را به نحوی از روی دیسک پاک کنند که دیگر هیچ شانسی برای بازیابی آن‌ها وجود نداشته باشد. مشکلی که اکثر این نرم افزارها دارند، این است که نمی‌توانند اطلاعات موجود بر روی سکتورهای معیوب را از بین ببرند و با رسیدن به این قسمت‌ها، به راحتی از آن صرف‌نظر می‌کنند.

نرم افزاری که در این باره برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید داده‌های خود بر روی سکتورهای معیوب هارد دیسک را نیز حذف کرده و در مواقع نیاز به انتقال مالکیت حافظه، لپ‌تاپ و …، این کار را با خیال راحت به انجام برسانید. این نرم افزار، به شکل کلی قادر است اطلاعات شما را به نحوی از روی دیسک‌ها حذف کند که هیچ ابزار ریکاوری دیگری قادر به بازگردانی آن نباشند. علاوه بر این، امکان پاک‌سازی اطلاعات از روی سکتورهای خراب از روی دیسک سخت نیز شما را قادر می‌سازد تا بتوانید از حذف شدن کلیه اطلاعات از روی دیسک خود اطمینان حاصل کنید.هم اکنون می توانید نرم افزار Wipe Bad Disk را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Wipe Bad Disk :

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

– امکان کاربری آسان برای تمامی افراد

– دارا بودن مراحلی ساده و سریع در امر حذف دائم اطلاعات

– عدم امکان بازیابی اطلاعات حذف شده به کمک ابزارهای ریکاوری

– امکان کار بر روی دیسک‌های سالم و یا معیوب

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Wipe Bad Disk.cover1  300x116 - دانلود Wipe Bad Disk 2.0 - حذف مطمئن داده‌ها از روی دیسک‌های معیوب

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 6.67 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR