دانلود Easy File Renamer 2.3 – نرم افزار تغییر نام آسان و حرفه‌ای فایل‌ها

دانلود Easy File Renamer 2.3 - نرم افزار تغییر نام آسان و حرفه‌ای فایل‌ها

 

دانلود Easy File Renamer

| نرم افزار تغییر نام آسان و حرفه‌ای فایل‌ها |

 

Easy File Renamer 2.3 نام یک ابزار مفید و کاربردی در زمینه تغییر نام دادن فایل‌ها و فولدرها است که می‌تواند انعطاف بسیاری را در این زمینه برای شما فراهم آورد. همانطور که می‌دانید، امکان تغییر دادن نام فایل یا فولدرها در محیط سیستم‌عامل ویندوز، محدود به انتخاب یک یا چند فایل و سپس انتخاب گزینه تغییر نام (Rename) از طریق منوی راست کلیک است که صرفا می‌توان آن را برای نیازهای شخصی مورد استفاده قرار داد. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید متناسب با نیاز خود، فایل‌ها را به صورت دسته‌جمعی و با استفاده از قوانینی کاملا انعطاف‌پذییر تغییر نام دهید.

به کمک این برنامه، شما می‌توانید فایل‌های خود را به صورت تکی و یا گروهی با 8 قانون مختلف تغییر نام دهید. تعریف عناوین جدید، اضافه کردن پیشوند یا پسوند، حذف کردن الگو از عناوین فایل‌ها، جایگزینی بخشی از عنوان‌ها، اضافه کردن یک رشته خاص به عنوان، امکان افزودن اعداد صعودی و نزولی، بزرگ یا کوچک کردن حروف و … از جمله این قوانین هستند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها، فایل‌های خود را با انعطاف‌ بسیار زیاد تغییر نام دهید. هم اکنون می توانید نرم افزار Easy File Renamer را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار Easy File Renamer :

– امکان تغییر نام دادن فایل و فولدر با بیش از 10 قانون (الگو)

– قابلیت تغییر دادن نام فایل‌ها در هارد دیسک سیستم و یا فضای ابری

– قابلیت تغییر دادن نام فایل‌های موسیقی بر حسب اطلاعات تگ‌ها

– امکان ویرایش تگ فایل‌های صوتی

– سرعت بسیار بالا در امر تغییر نام فایل و فولدر

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

Easy File Renamer.cover1  300x231 - دانلود Easy File Renamer 2.3 - نرم افزار تغییر نام آسان و حرفه‌ای فایل‌ها

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 1.99 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR