دانلود TechnoCom Email and Phone Extractor Files 5.2.6.32 – استخراج ایمیل و شماره تلفن‌ از فایل‌های متنی

دانلود TechnoCom Email and Phone Extractor Files 5.2.6.32 - استخراج ایمیل و شماره تلفن‌ از فایل‌های متنی

 

دانلود TechnoCom Email and Phone Extractor Files

| استخراج ایمیل و شماره تلفن‌ از فایل‌های متنی |

 

TechnoCom Email and Phone Extractor Files 5.2.6.32 نام نرم افزاری است که به کمک آن، کاربر می‌تواند اطلاعات تماس همچون ایمیل و شماره تلفن را از درون فایل‌های متنی استخراج کند. همانطور که می‌دانید، این روزها در سطح سازمان‌ها این داده‌ها هستند که حرف اول را می‌زنند و بحث جمع‌آوری و تحلیل داده‌ها به موضوعی داغ و پراهمیت برای کسب و کارها تبدیل شده است. نرم افزاری که در این مطلب از سایت یاس دانلود برای شما کاربران عزیز در نظر داریم، امکانی را مهیا می‌کند که بتوانید ایمیل‌ و شماره تلفن‌ها را از درون فایل‌های متنی استخراج کرده و آن‌ها را برای ارسال ایمیل و یا پیامک تبلیغاتی مورد استفاده قرار دهید.

استفاده از این نرم افزار در مواقعی کاربرد دارد که شما بخواهید اطلاعات ارتباطی با مشتری و یا مخاطبان خود را از درون فایل‌های متنی نظیر اکسل، پی‌دی‌اف و … استخراج کنید. این برنامه با دارا بودن امکاناتی گسترده در این زمینه، به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید از درون فایل‌های متنی، این اطلاعات ارزشمند را استخراج و از آن برای معرفی هرچه بهتر کسب و کار خود به مخاطبان استفاده کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار TechnoCom Email and Phone Extractor Files را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی های نرم افزار TechnoCom Email and Phone Extractor Files :

– امکان استخراج ایمیل و شماره تلفن‌ها از فرمت‌های مختلف متنی

– پشتیبانی از نسخه‌های مختلف نرم افزار آفیس

– قابلیت استخراج شماره تلفن‌ها و ایمیل‌ها از فرمت‌های مختلف اکسل، ورد، پاورپوینت، فایل متنی و …

– امکان استخراج اطلاعات تماس افراد از درون چندین فایل به طور همزمان

– دارا بودن رابط گرافیکی ساده و کاربرپسند

 

 

تصاویری از محیط نرم افزار :

 

TechnoCom Email and Phone Extractor Files.cover1  300x204 - دانلود TechnoCom Email and Phone Extractor Files 5.2.6.32 - استخراج ایمیل و شماره تلفن‌ از فایل‌های متنی

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : EXE
  • حجم : 23 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com
  • دانـــــــلود
  • www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR