دانلود بازی Real Rally 0.4.5 – رالی واقعی برای اندروید + نسخه بی نهایت

دانلود بازی Real Rally 0.2.4 - رالی واقعی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 

دانلود بازی Real Rally برای اندروید

| بازی رالی واقعی برای اندروید + نسخه بی نهایت |

 

Real Rally 0.4.5 نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی GRAYPOW است. اگر از دوست‌داران سبک اتومبیل‌رانی هستید، در این مطلب از سایت یاس دانلود یکی از بهترین عناوین موجود در این سبک را برای شما سراغ داریم. بازی رالی واقعی، یکی از تازه‌ترین بازی‌های عرضه شده در این سبک است که توانسته در همین مدت زمان اندک، با استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران مواجه شود. شبیه‌سازی واقع‌گرایانه گرافیک و فیزیک بازی، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید خود را در غرق در فضایی نزدیک به رالی واقعی کرده و از این تجربه جذاب نهایت لذت را ببرید.

در این بازی، رویدادهای مختلفی از رقابت اتومبیل‌رانی در سبک رالی شبیه‌سازی شده‌اند تا شما بتوانید به عنوان یک طرفدار واقعی از تجربه این رقابت‌ها لذت ببرید. شما می‌توانید اتومبیل دلخواه خود را از میان شمار بسیاری بسیاری از خودروهای رالی انتخاب کرده و با دیگر بازیکنان در سراسر دنیا شروع به رقابت کنید. شبیه‌سازی واقع‌گرایانه محیط‌ها، اتومبیل‌ها و قوانین واقعی دنیای فیزیک از اصلی‌ترین خصوصیات این بازی به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی Real Rally را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

ویژگی‌های بازی Real Rally :

– دارا بودن گرافیک واقع‌گرایانه با راهنمای صوتی خودروها

– امکان شخصی‌سازی خصوصیات فنی و ظاهری اتومبیل‌ها

– امکان شرکت در رویدادهای مختلف اتومبیل‌رانی

– امکان رانندگی با انواع مختلف اتومبیل‌های مخصوص مسابقه رالی

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Real Rally 1 150x84 - دانلود بازی Real Rally 0.4.5 - رالی واقعی برای اندروید + نسخه بی نهایت Real Rally 2 150x84 - دانلود بازی Real Rally 0.4.5 - رالی واقعی برای اندروید + نسخه بی نهایت Real Rally 3 150x84 - دانلود بازی Real Rally 0.4.5 - رالی واقعی برای اندروید + نسخه بی نهایت Real Rally 4 150x84 - دانلود بازی Real Rally 0.4.5 - رالی واقعی برای اندروید + نسخه بی نهایت

 



مهرگان آی‌تی


فایروال
نرم افزارها و بازی‌هایی که دارای کرک، سریال یا Patch هستند، در صورت اتصال به اینترنت غیرفعال میشوند. برای جلوگیری از اتصال نرم افزارهایی که به اینترنت نیاز ندارند، باید از Firewall استفاده کنید تا در استفاده از نرم افزارها دچار مشکل خرابی کرک نشوید.

مشخصات
  • فرمت : APK
  • حجم : 59/123 مگابایت
  • منبع : یاس دانلود
  • رمز : www.yasdl.com


ترافیک نیمه بها
سایت و سرور دانلود "یاس دانلود" در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.
راهنمای دانلود گزارش نسخه جدید گزارش ارور 404 مشاهده QR